«رمی مالک»، «مایکل شنون» و «راسل کرو» در فیلم Nuremberg با همدیگر همبازی شدند

به گزارش رسانه «ورایتی» (Variety)، «راسل کرو»، «رامی مالک» و «مایکل شانون» در فیلم Nuremberg که در ژانر درام و تاریخی ساخته شده، با همدیگر همبازی می‌شوند.

«بلو استون انترتینمنت» (Bluestone Entertainment) و «والدن مدیا» (Walden Media) اعلام کردند، «راسل کرو» و «رامی مالک»، برندگان اسکار و همچنین «مایکل شانون»، بازیگران برنده اسکار، قرار است در فیلم درام و تاریخی ایفای نقش نورنبرگ بازی کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


همبازی «رمی مالک»، «مایکل شنون» و «راسل کرو» در فیلم Nuremberg

کارگردان این Nuremberg، «جیمز وندربیلت» خواهد بود که پیش از این، وظیفه کارگردانی فیلم حقیقت (Truth) و تهیه‌کنندگی «زودیاک» (Zodiac) را بر عهده داشت. «جیمز وندربیلت»، فیلمنامه این فیلم را بر اساس کتاب نازی و روانپزشک، نوشته «جک ال-های» نوشته است. حق پخش و ناشر این کتاب، توسط شرکت‌های «بلوستون انترتینمنت»، «والدن مدیا» و «سژنی فوند» خریده شده و همچنین این شرکت‌ها، تأمین مالی فیلم را نیز بر عهده خواهند داشت.

فیلم Nuremberg

در این فیلم، «رمی مالک» نقش یک روانپزشک آمریکایی را بازی می‌کند که مسئولیت انتخاب زندانیان نازی برای محاکمه جنایات جنگی را بر عهده دارد. او خود را در یک مبارزه فکری با دستیار هیتلر، که توسط «راسل کرو» به تصویر کشیده می‌شود، می‌یابد. «مایکل شانون» نیز نقش قاضی دیوان عالی «رابرت اچ. جکسون»، مدعی عمومی سرآمد در محاکمات نورمبرگ را بازی خواهد کرد.

«جیمز وندربیلت»، کارگردان این فیلم، در بیانیه‌ای رسمی گفت:

کار کردن با چنین گروهی از بازیگران خارق‌العاده‌، افتخار بسیار بزرگی است. شرکای ما در «بلو استون» و «والدن» به طرز فوق‌العاده‌ای از ما حمایت کرده‌اند و من نمی‌توانم صبر کنم تا این داستان واقعی شگفت‌انگیز را روی پرده بیاورم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما همکاری این سه بازیگر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *