تاریخ اکران فیلم خورشید آن ماه مشخص شد

فیلم خورشید آن ماه به کارگردانی «ستاره اسکندری»، از روز چهارشنبه 22 آذر ماه در تمام سینماهای کشور ایران به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری‌های فارسی، در جلسه‌ای که در سازمان سینمایی برگزار شد، تاریخ اکران فیلم سینمایی خورشید آن ماه به کارگردانی «ستاره اسکندری» تعیین گردید. در این جلسه، پس از بررسی درخواست‌ها و موارد مورد بحث قرار گرفته، قرارداد سرگروهی فیلم ستاره اسکندری با پخش فیلمیران به سرگروهی پردیس کورش ثبت شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ اکران فیلم خورشید آن ماه مشخص شد

اکران این فیلم، از روز چهارشنبه 22 آذر در سینماهای سراسر کشور آغاز خواهد شد. خورشید آن ماه، نخستین فیلم بلند سینمایی ستاره اسکندری به عنوان کارگردان خواهد بود و پیش از این در برخی جشنواره‌ها شرکت کرده است.

از بازیگران این فیلم، می‌توان به «نازنین فراهانی»، «پژمان بازغی»، «امیرحسین هاشمی»، «بنفشه صمدی»، «روژین صدرزاده»، «صادق سهرابی»، «مهتاب جامی»، «نکیسا نوری»، «صادق بلوچی»، «روژناک شیرانی»، «مریم بوبانی» و «پهلوان اسحاق بلوچ نسب» اشاره کرد.

فیلم خورشید آن ماه

فیلمنامه خورشید آن ماه، با حمایت منطقه آزاد چابهار ساخته شده و «سمیه تاجیک» آن را نوشته است. «حسین علیزاده» نیز وظیفه ساخت موسیقی این فیلم را بر عهده داشت. خورشید آن ماه، در چشم اندازهای طبیعی و زیبا، موسیقی مفرح و سنت‌ها و آداب منطقه، در قالب یک داستان عاشقانه، تصویری صادقانه از قوم بلوچ را به تماشاگران ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کارگردانی بازیگرانی مانند ستاره اسکندری چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *