داستان فیلم Death Stranding با بازی متفاوت است

با تایید رسمی کمپانی «A24» و «Kojima Productions»، داستان فیلم Death Stranding با بازی بسیار متفاوت خواهد بود و روایتی جداگانه خواهد داشت.

شب گذشته، خبری منتشر شد که کمپانی اعلام می‌کرد کمپانی «A24» قصد دارد فیلمی با عنوان Death Stranding تولید کند و «هیدئو کوجیما»، خالق این بازی معروف، در مورد این خبر صحبت کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بررسی داستان فیلم Death Stranding

در سال‌های اخیر، تعداد اقتباس‌های سینمایی از بازی‌های ویدئویی رو به افزایش بوده و بسیاری از این اقتباس‌ها، موفقیت قابل توجهی را کسب کرده‌اند؛ اما «هیدئو کوجیما»، خالق بازی Death Stranding، نمی‌خواهد که این فیلم داستانش مرتبط با بازی باشد. او می‌خواهد فیلمی بسازد که علاوه بر جذب بازیکنان و گیمرها، علاقه‌مندان به سینما را نیز جذب کند.

هدف «هیدئو کوجیما» از ساخت فیلم Death Stranding، ارائه یک تجربه سینمایی منحصربه‌فرد است که مخاطبان را با دنیای بازی آشنا می‌کند؛ اما به شکلی که داستان فیلم دث استرندینگ برای مخاطبان سینما نیز قابل فهم و جذاب باشد. او می‌خواهد این فیلم به عنوان یک اثر مستقل، در دنیای سینما پایه‌ریزی شود و به طور مستقیم از بازی نقل قول نکند. در حال حاضر، تاریخ اکران این فیلم مشخص نشده و احتمالاً باید چند سال دیگر باید منتظر آن بمانیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی داستان فیلم Death Stranding چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *