کمپانی A24 وظیفه ساخت فیلم Death Stranding را بر عهده گرفت

شرکت A24 در حال همکاری با کمپانی Kojima Productions برای فیلم Death Stranding است که بازی آن توسط «هیدئو کوجیما» ساخته شد.

استودیوی Kojima Productions در سال گذشته اعلام کرده بود که همکاری خود را برای ساخت یک فیلم از بازی Death Stranding با شرکت Hammerstone Studios آغاز کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساخت فیلم Death Stranding توسط کمپانی A24

شرکت مستقل A24 تایید کرده که در فرآیند ساخت فیلم Death Stranding همکاری می‌کند و به طرز جالبی از این لحظه به بعد شاهد لباس‌های تبلیغاتی آن خواهیم بود. این کمپانی در کارنامه خود فیلم‌هایی مانند “Everything Everywhere All at Once”، “Uncut Gems”، “Lady Bird” و “The Whale” را دارد.

فیلم Death Stranding

کمپانی A24 در فروشگاه آنلاین خود در فهرست تی‌شرت Death Stranding نوشته است:

این خبر رسمی است و ما با استودیوی Kojima Productions برای ساخت یک فیلم لایو اکشن از بازی محبوب هیدئو کوجیما، یعنی Death Stranding، همکاری خواهیم داشت.

در اوایل سال جاری، مدیرعامل Kojima Productions و کارگردان Death Stranding تایید کرده بود که او در تهیه، نظارت، داستان، شمایل، طراحی و محتوای فیلم نقش مهمی دارد؛ اما ایشان نمی‌خواهد کارگردانی فیلم دث استرندینگ را بر عده بگیرد. همچنین، کوجیما اعلام کرده بود که این فیلم به یک مسیر کارگردانی جدید خواهد رفت و ثابت خواهد کرد که تاکنون هیچ اقتباسی مانند این فیلم از بازی‌های ویدیویی ساخته نخواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Death Stranding چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *