«آدام سندلر» و «جورج کلونی» به فیلم جدید «نوا باخماخ» پیوستند

جورج کلونی (George Clooney) و آدام سندلر (Adam Sandler) قرار است در فیلم جدید نوا باخماخ که از شبکه نتفلیکس منتشر می‌شود، بازی کنند.

«باخماخ» همچنین با همکاری «امیلی مورتیمر» فیلمنامه را نوشته است. همچنین «باخماخ» به همراه «ایمی پاسکال» و «دیوید هیمن» تهیه کنندگی این اثر را بر عهده دارد. جزییات داستان این فیلم در حال حاضر مبهم است و با توجه به اخبار منتشر شده، این اثر فیلمی خنده‌دار و احساسی در مورد بزرگسالان خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلم جدید نوا باخماخ با حضور آدام سندلر و جورج کلونی

«باخماخ» قراردادی انحصاری با نتفلیکس دارد و قبلاً داستان‌های مایروویتز (The Meyerowitz Stories) را کارگردانی کرده بود. همچنین فیلم‌های داستان ازدواج (Marriage Story) و نویز سفید (White Noise) توسط این کارگردان برای «نتفلیکس» کارگردانی شدند. او همچنین به همراه همسرش «گرتا گرویگ»، فیلمنامه پرفروش‌ترین فیلم سال، یعنی «باربی» را نوشت.

فیلم جدید نوا باخماخ

 

«کلونی» اخیرا فیلم Boys in the Boat را با بازی «کالوم ترنر» و «جوئل ادگرتون» کارگردانی کرد. این فیلم قرار است در کریسمس امسال اکران شود. او همچنین قرار است در کنار همبازی خود در فیلم Ocean’s Eleven، «برد پیت»، در فیلم «Apple pic Wolfs» که خودش تهیه کنندگی آن را نیز بر عهده دارد، بازی کند. این فیلم در سال 2024 اکران خواهد شد. سندلر همچنین در سال 2023 در چندین فیلم نتفلیکس، از جمله Murder Mystery 2 و You Are So Not Invited To My Bat Mitzvah حضور داشته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم جدید «نوا باخماخ» چیست؟ آیا فیلم‌های این کارگردان را دوست دارید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *