مراحل فیلمبرداری فیلم صبحانه با زرافه‌ها به اتمام رسید

فیلم صبحانه با زرافه‌ ها ، یک اثر سینمایی بسیار مورد انتظار ساخته‌ی «سروش صحت» است که چندی پیش، مراحل فیلمبرداری آن به اتمام رسید.

فیلم سینمایی صبحانه با زرافه‌ ها ، با اتمام فیلمبرداری و ورود به مراحل فنی، به عنوان یک آثار سینمایی پرطرفدار و مورد انتظار، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این اثر توسط کارگردان موفق، «سروش صحت» که آثاری همچون جهان با من برقص را در کارنامه خود دارد، ساخته شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اتمام مراحل فیلمبرداری فیلم صبحانه با زرافه‌ ها

پایان فیلمبرداری فیلم صبحانه با زرافه‌ ها ، نقطه عطفی برای «سروش صحت» است که نشان‌می‌دهد این فیلم نیز می‌تواند در جشنواره فجر حاضر شود. فرآیند ساخت صبحانه با زرافه ها، حالا به اتمام رسیده و فیلم وارد مراحل فنی شده و جزئیات آن به مرور زمان اعلام  می‌شوند.

صبحانه با زرافه‌ها، دومین اثر سینمایی «سروش صحت» است که با همکاری تهیه‌‌کننده معروف، «سید مصطفی احمدی» ساخته می‌شود. از بازیگران اصلی این فیلم، می‌توان به «بهرام رادان»، «پژمان جمشیدی» و «هوتن شکیبا» اشاره کرد.

فیلم صبحانه با زرافه‌ ها

هرچند که تاکنون اطلاعات دقیقی در مورد داستان و دیگر جزئیات فیلم منتشر نشده‌؛ اما پخش نخستین تصویر این فیلم، پیش‌زمینه را برای یک تجربه سینمایی جذاب فراهم کرده است. این تصویر، به تماشاگران اجازه می‌دهد تا یک نگاه اجمالی به فضای فیلم بیندازند و منتظر اطلاعات بیشتری درباره این اثر شگفت‌انگیز باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی همکاری «سروش صحت»، «پژمان جمشیدی»، «بهرام رادان» و «هوتن شکیبا» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *