ویدیوی لو رفته از سکانس مبارزه دردویل و مایا در سریال اکو

اولین ویدیو از سریال اکو که نخستین سریال فاز پنجم مارول است، چندی پیش به اشتراک گذاشته شد. این ویدیو شامل صحنه مبارزه «مایا» با «دردویل» می‌شود.

کمپانی «مارول»، شب گذشته اولین کلیپ از سریال اکو را در اسکای اسپورت منتشر کرد. این ویدیو یک صحنه مبارزه فوق‌العاده هیجان‌انگیز بین «مایا لوپز» و «دردویل» را به تصویر می‌کشد. سریال Echo ، اولین پروژه فاز پنجم «مارول» خواهد بود که به عنوان مارول اسپات‌لایت شناخته می‌شود. این سریال نام خود را از مجموعه کتاب‌های مصور آنتولوژی که در سال 1971 شروع به کار کرد و شخصیت‌های محبوبی مانند «روح سوار» و «اسپایدر وومن» را شامل می‌شود، گرفته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


سریال اکو، اولین سریال فاز پنج مارول

«براد ویندربام»، رئیس «استریمینگ» گفت:

مارول اسپات‌لایت به ما پلتفرمی را ارائه می‌دهد تا داستان‌های شخصیت‌محور بیشتری به تصوریر بکشیم. در مورد اکو، با اینکه بیشترین تمرکز بر روی ابرقهرمانان خیابانی است، اما همانطور که مخاطبین برای لذت بردن از کمیک روح‌سوار نیازی به خواندن انتقام‌جویان و… ندارند، بینندگان این سریال هم نیازی ندارند که دیگر سریال‌های مارول را ببینند تا بفهمد در داستان زندگی مایا چه می‌گذرد.

کمپانی «مارول»، خلاصه‌ای از سریال تلویزیونی اکو ارائه کرده که در آن، «مایا لوپز» تلاش می‌کند تا با رگ و ریشه‌ی بومی آمریکایی‌اش ارتباط برقرار کند و در عین حال به آرزوهای مرتبط با زندگی مجرمانه‌ خود به عنوان جانشین «ویلسون فیسک» با نام مستعار «کینگ‌پین» رسیدگی کند.

در این سریال،« آلاکوا کاکس» در نقش «مایا»، «وینسنت دونوفریو» در نقش «ویلسون فیسک»، «زان مک‌کلارن» در نقش «ویلیام لوپز»، «چارلی کاکس» در نقش «مت مورداک»، «دوری جیکوبز» در نقش «بانی»، «چاسک اسپنسر» در نقش «هنری»، «تانتو کاردینال» در نقش «چولا»، «گراهام گرین» در نقش «اسکالی» و «کودی لایتنینگ» در نقش «کوزین بیسکویتز» ایفای نقش خواهند کرد.

داستان اصلی اکو نیز دوباره به «مایا لوپز» اشاره می‌کند که رفتار بی‌رحمانه‌اش در شهر نیویورک او را با زادگاهش مواجه می‌کند. «مایا» باید با گذشته‌اش روبرو شود تا بتواند دوباره با ریشه‌های بومی‌آمریکایی‌اش ارتباط برقرار کند و به درکی از معنای جامعه و خانواده برسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال‌های فاز پنجم کمپانی مارول چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *