ساخت فیلم Five Nights at Freddy’s 2 در هاله‌ای از ابهام قرار دارد

«رایان تورک» تهیه‌کننده اجرایی معروف، در گفت‌وگو با رسانهٔ کولایدر، گفت که هنوز مجوز ساخت فیلم Five Nights at Freddy’s 2 را دریافت نکرده است.

در جدیدترین اخبار حوزه سینما و تلویزیون، گزارش شده که فیلم ترسناک Five Nights at Freddy’s 2 (پنج شب با فردی 2) هنوز موافقت نهایی را برای تولید دریافت نکرده است. در یک مصاحبه با رسانه «کولایدر»، «رایان تورک»، تهیه‌کننده اجرایی این فیلم، به گفت‌وگو درباره آینده پروژه‌های بلوم‌هاوس پرداخت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساخت فیلم Five Nights at Freddy’s 2 هنوز قطعی نشده است

نکته جالب این است که به نظر می‌رسد شرکت «یونیورسال پیکچرز» هنوز هیچ گامی در جهت تولید دنباله فیلم پنج شب با فردی 2 برنداشته است. در گفت‌وگویی با رسانه «کولایدر»، «رایان تورک» اظهار داشت:

فیلم پنج شب با فردی عملکرد مالی فوق‌العاده‌ای داشته است. این اثر به یک موفقیت عظیم دست یافته و این امر ما را خوشحال می‌کند؛ اما همچنان منتظر تأیید تولید قسمت دوم هستیم.

ساخت فیلم Five Nights at Freddy’s 2

«تورک» افزود:

اما تمی (کاگردان قسمت اول) کار بزرگی انجام داد؛ اما هنوز برای دریافت چراغ سبز منتظریم. این امر عجیب نیست و فکر می‌کنم تنها یک قسمت از فرآیند از تولید این فیلم باشد.

اگرچه فیلم Five Nights at Freddy’s از روز اکران اول خود در شبکه پیکاک رونمایی شد، با یک بودجه 25 میلیون دلاری توانست به بیش از 300 میلیون دلار درآمد برساند. این فیلم ماجراهای یک نگهبان پریشان را روایت می‌کند که در پیتزافروشی Freddy Fazbear’s Pizza شروع به کار خواهد کرد.

«تمی» به عنوان کارگردان فیلم Five Nights at Freddy’s انتخاب شد و با همکاری «ست کودبک» و «اسکات کاتون»، خالق بازی‌های این مجموعه، فیلم‌نامه را نوشتند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت فیلم Five Nights at Freddy’s 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: cbr


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *