مایکل مان تأیید کرد که فیلمبرداری فیلم مخمصه 2 امسال انجام می‌شود

«مایکل مان» فاش کرد که برنامه‌هایی برای فیلم‌برداری فیلم مخمصه 2 در سال 2024 دارد و در حال انجام نقدهای نهایی بر روی فیلمنامه است.

کارگردان فیلم مخمصه «مایکل مان»، اخباری امیدوارکننده در مورد ساخت دنباله‌ی این فیلم جنایی و هیجان‌انگیز اعلام کرد. فیلمساز این فیلم اکنون می‌گوید که قصد دارد قسمت دوم این پروژه را امسال فیلمبرداری کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساخت فیلم مخمصه 2

«مان» همچنین تأیید کرد که مخمصه 2 دقیقاً شبیه رمان 2022 است و به عنوان پیش‌درآمد و دنباله‌ای برای فیلم کلاسیک سال 1995 عمل خواهد کرد. بنابراین فیلم Heat 2، داستان کارآگاه قتل «وینسنت هانا» و جنایتکاران نخبه «نیل مک کاولی»، «کریس شیرلیس» و «نیت» را پوشش خواهد داد.

آیا «مان» دوباره با «آدام درایور» ستاره فراری در این پروژه متحد خواهد شد؟ «مایکل مان»، کارگردان نامزد جایزه اسکار، پیش از این صحبت‌های خود و «آدام درایور» را درمورد نقش «نیل مک کاولی» در پروژه‌ی آینده خود یعنی مخمصه 2، تایید کرده بود.

فیلم مخمصه 2

این کارگردان در حین تبلیغ جدیدترین فیلم خود، فراری، سرانجام تأیید کرد که فیلم مخمصه 2 اکنون اولویت اوست. او در طول پنل گفت:

من و «مگ گاردینر» رمان مخمصه 2 را نوشتیم و درست زمانی که ما درحال فیلمبرداری فراری بودیم، منتشر شد. خیلی خوب شد. من قصد دارم که فیلمبرداری بعدی خود را به این کار اختصاص دهم.

طی صحبت‌های قبلی «مان» با «ورایتی»، او فاش کرد که مخمصه 2 پروژه‌ای بود که او پیش از حمله‌های هالیوودی بر روی آن تمرکز کرده بود:

«آدام» و من پیش از شروع اعتصاب، زمانی که هنوز درحال فیلمبرداری فراری بودیم، به صورت گسترده درمورد آن صحبت کردیم.

مخمصه 1 به ترتیب از بازیگرانی مانند «آل پاچینو» و «رابرت دنیرو» به عنوان پلیس و یک سارق، استفاده شده بود. این فیلم به بررسی درگیری بین یک کارآگاه و یک جنایتکار و چگونگی تأثیر این دو شغل بر روابط حرفه‌ای و زندگی شخصی آن‌ها، می‌پرداخت. این فیلم به عنوان یک نمونه اصلی از چنین ژانری شناخته می‌شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم مخمصه 1 و آثار این کارگردان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: movieweb


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *