جیمز گان به وضعیت تولید فصل دوم سریال Peacemaker اشاره کرد

فصل دوم سریال Peacemaker ، یکی از آثار موردانتظار در دنیای سینمایی جدید دی‌سی است. «جیمز گان»، کارگردان این سریال، درباره وضعیت تولید این فصل صحبت‌هایی را انجام داد.

او در حال حاضر به عنوان یک مدیر پرمشغله در دنیای سینما به شمار می‌رود؛ زیرا نه تنها رهبری و مدیریت دنیای سینمایی جدید دی‌سی (DCU) را بر عهده دارد، بلکه نویسنده و کارگردان اولین پروژه سینمایی از این فرنچایز جدید است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


جیمز گان به وضعیت تولید فصل دوم سریال Peacemaker اشاره کرد

ساخت فیلم جدید سوپرمن برای سال 2025 برنامه‌ریزی شده و این اثر قرار است فاز نخست DCU را با حضور بازیگران کاملاً جدید آغاز کند. یکی از پروژه‌های کم شماری که از دنیای سینمایی گسترده DC Extended Universe (DCEU) به دنیای سینمایی جدید دی‌سی منتقل خواهد شد، فصل 2 سریال Peacemaker است.

این مجموعه به عنوان یکی از آثار ارزشمند دنیای سینمایی دی‌سی شناخته شده و فصل دوم آن با لیبل DCU توسط جیمز گان تایید شد. او درباره ساخت فصل دوم Peacemaker گفت:

نگارش نیمی از فیلمنامه فصل دوم سریال پیس میکر به پایان رسیده است.

فصل دوم سریال Peacemaker

«جیمز گان» که رابطه نزدیکی با طرفداران دی‌سی دارد، در روز پنج‌شنبه به برخی از سوالات طرفداران پاسخ داد و یکی از آن سوال‌ها درباره وضعیت تولید فصل 2 Peacemaker بود. او به طرفداران تضمین کرد که تولید این مجموعه تلویزیونی مورد تحسین ادامه خواهد یافت و پس از پایان ساخت فیلم Superman: Legacy، به طور مستقیم به فصل دوم Peacemaker خواهد پرداخت و خودش تولید آن را بر عهده خواهد داشت. به همین دلیل، باید تا اطلاعات بیشتر صبر کرد و دید که پروسه تولید فیلم سوپرمن در چه تاریخی به پایان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Peacemaker چیست؟ آیا فصل اول این سریال را مشاهده کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *