31 ژانویه آخرین برنامه شبکه من و تو پخش خواهد شد

در یک اعلامیه، شبکه من و تو اعلام کرد که در تاریخ 22 بهمن 1402 قصد دارد در صورت ادامه بحران مالی، آخرین برنامه خود را پخش کند و پس از آن تعطیل شود.

چندی پیش، شبکه ماهواره ای من‌ و تو اعلام کرد که به دلیل مشکلات مالی، قصد دارد به طور دائمی تعطیل شود. در بیانیه‌ای که این شبکه منتشر کرد، آمده است:

تلاش‌های ما همواره در جهت ترقی، رعایت اصول و ارزش‌های جامعه ایران بوده است؛ اما مشخصاً ادامه فعالیت شبکه تلویزیونی من‌وتو امکان‌پذیر نیست. ما به آینده بسیار خوش‌بین هستیم و معتقدیم که این شبکه در آینده می‌تواند الهام‌بخشی برای ایده‌های تازه در رسانه و روایتگری باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


31 ژانویه آخرین برنامه شبکه من و تو پخش خواهد شد

در این بیانیه، تمرکز اصلی بر روش‌هایی است که مدیران من‌وتو در طی چهارده سال فعالیت شبکه برای به درآمد رسیدن انجام دادند و با اینکه نتوانستند به موفقیت در این زمینه دست یابند، تصمیم به تعطیلی شبکه گرفته و اعلام کرده‌اند که در حال مذاکره با کارکنان شبکه هستند.

شبکه من و تو

شبکه من و تو

شبکه من‌وتو که در واقع از سال 2010 شروع به فعالیت کرده بود. مدیران شبکه اعلام نکردند که در طی این چهارده سال، منابع درآمد شبکه از کجا تأمین می‌شد و چرا در حال حاضر با مشکلات مالی مواجه شده‌اند.

با انتشار این اطلاعیه، مدتی شاهد اظهارات غمگین مجریان و هنرمندان این شبکه در برنامه‌های تلویزیون و همچنین در صفحات شبکه‌های اجتماعی آن‌ها بودیم و به نظر می‌رسید که همه‌چیز مربوط به تعطیلی این شبکه است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تعطیلی شبکه من و تو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *