جولیا گارنر به بازیگران فیلم Wolf Man پیوست

جولیا گارنر، برنده جایزه امی و گلدن گلوب، نقش بعدی خود را تعیین نمود و برای بازی در فیلم Wolf Man به کارگردانی لی وانل قرارداد امضا کرد.

به گزارش فیگار به نقل از سایت variety، جولیا گارنر ، در نقش مادری که خانواده‌اش توسط یک شکارچی مرگبار به شدت ترسیده‌اند، با «کریستوفر ابوت»، که در سال 2011 اولین نقش حرفه‌ای‌اش در فیلم مارتا، مارسی، می، مارلین، دوباره همبازی می‌شوند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


جولیا گارنر به بازیگران فیلم Wolf Man پیوست

مدت زیادی است که «گارنر» تبدیل به یک بازیگر مهم در سینما و تلویزیون و برنده سه جایزه امی برای بازی برجسته‌اش در نقش «روث لنگمور» در «Ozark» شد و نامزدی‌های متعددی را برای بازی در نقش هنرمند کلاهبردار، «آنا دلوی» به دست آورد.

فیلم Wolf Man

«گارنر» نامزدی جایزه Independent Spirit را برای نقش اول در فیلم «دستیار» از «کیتی گرین» به دست آورد. سال گذشته، این زوج دوباره برای یک فیلم تحسین شده دیگر، «هتل سلطنتی» که «گارنر» آن را از طریق بنر تولید آلما مارگو نیز کارگردانی کرد، با هم همکاری کردند. او بعدها با بازی در فیلم هیجان‌انگیز «آپارتمان 7A» از «پارامونت» و تهیه‌کنندگی «جان کرازینسکی» دیده می‌شود. مرد گرگی توسط «وانل» کارگردانی خواهد شد؛ کسی که از عوامل فیلم موفق مرد نامرئی بود، فیلمی که 144 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروخت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Wolf Man چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *