شایعه: احتمال بازگشت مارگو رابی به نقش هارلی کوئین وجود دارد

«جیمز گان» (James Gunn) اخیراً اعلام کرده است که با آمادگی کامل، در آینده قصد همکاری با مارگو رابی در دنیای سینمایی دی‌سی را دارد.

مارگو رابی در نقش هارلی کوئین دنیای سینمایی دی‌سی، موفق به جلب توجه و تحسین بینندگان شد. این بازیگر تازه‌ترین نقش خود را در فیلم باربی بازی کرده و موفق موفقیت بزرگی را در صنعت سینما کسب کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بازگشت مارگو رابی به نقش هارلی کوئین

اگرچه «مارگو رابی» در چند سال اخیر نقش «هارلی کوئین» را باز نکرده است؛ اما برای بازگشت به این نقش آمادگی بسیاری دارد. با حضور «جیمز گان» در رأس استودیوی دی‌سی، آینده «رابی» در نقش «هارلی کوئین» مبهم به نظر می‌رسد. این موضوع باعث شده که احتمال حضور یا عدم نقش آفرینی او در پروژه‌های آینده دیسی که به شخصیت «هارلی کوئی»ن مرتبط است، برای هواداران نامعلوم باقی بماند.

اخبار جدید نشان می‌دهد که «جیمز گان» اخیراً گفته است که همچنان از استعداد و توانایی‌های بازیگری «رابی» برای نقش «هارلی کوئین» در فیلم‌های آینده دنیای سینمایی دی‌سی استفاده خواهد کرد.

«گان» گفته بود که هیچ برنامه‌ای برای انتخاب بازیگر دیگری در این نقش ندارد و می‌خواهد که به همکاری با «مارگو رابی» در این زمینه ادامه دهد. این اعلامیه نشان از تعهد استودیو و کارگردان به همکاری با بازیگر موفقی همچون «رابی» در ساخت فیلم‌های آینده دنیای سینمایی دی‌سی دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ بازگشت مارگو رابی به نقش هارلی کوئین چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: cbr


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *