فیلم Poor Things در بریتانیا سانسور شد

فیلم Poor Things ، آخرین اثر سینمایی «یورگوس لانتیموس»، با تغییرات کوچک و سانسور برخی از سکانس‌های جذاب آن، در بریتانیا اکران خواهد شد.

فیلم موجودات بیچاره (Poor Things) ساخته‌ی «یورگوس لانتیموس»، برای اکران در بریتانیا ویرایش خواهد شد. به گزارش هیأت رده‌بندی فیلم بریتانیا، یکی از صحنه‌های جنسی در فیلم با اندکی سانسور به نمایش درخواهد آمد. در یک صحنه مشخص، دو کودک خردسال شاهد رابطه جنسی شخصیت «بلا بکستر» با هنرنمایی «اما استون» خواهند بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


سانسور فیلم Poor Things در بریتانیا

موجودات بیچاره (Poor Things) برای اولین بار در جشنواره ونیز به نمایش درآمد و هفت نامزدی در جشنواره گلدن گلوب، از جمله بهترین فیلم کمدی یا موزیکال، بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر زن (برای نقش ایفا شده توسط استون) را کسب کرد. این اثر همچنین در فهرست برترین فیلم‌های سال از دیدگاه هیأت ملی نقد و بنیاد فیلم آمریکا شناخته شد.

در مصاحبه با مجله ورایتی، «لانتیموس» اشاره کرد که برخی از تهیه‌کنندگان از آزادی جنسی شخصیت «بلا» در فیلم به طور زیاده‌روی استفاده کردند. او گفت:

فکر می‌کنم برخی از افراد آزادی جنسی شخصیت بلا را کمی زیاده‌روی دانستند. موقعیت خودش گویاست – زنی بزرگسال با مغز یک کودک – نمی‌دانستند چگونه به آن واکنش نشان دهند.

فیلم Poor Things

در جشنواره ونیز، «لانتیموس» توضیح داد که صحنه‌های جنسی بخش ذاتی فیلم بوده و اهمیت زیادی برای او داشت که از زاویه‌ای احترازآمیز و محتاطانه این صحنه‌ها را بازی کند. او افزود:

برای من بسیار مهم بود که فیلمی محتاطانه نسازم؛ زیرا در آن صورت به شخصیت خیانت می‌شد.

در این فیلم، «استون» نقش زنی به نام «بلا بکستر» را بازی می‌کند؛ یک زن لطیف، بی‌قید و هوس‌ران که به‌عنوان یک فرانکنشتاین مؤنث شناخته می‌شود. داستان از آنجایی شروع خواهد شد که او به دلیل فرار از همسر ستمگرش، خودش را غرق‌ می‌کند و مغز او با مغز نوزاد متولد نشده‌اش، جایگزین می‌شود. این داستان اقتباسی از رمان «السدر گری» بوده و توسط «تونی مک‌نامارا» به همکاری با «لانتیموس» نوشته شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سانسور فیلم Poor Things در بریتانیا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *