تاریخ اکران فیلم بیوگرافی مایکل جکسون مشخص شد

فیلم بیوگرافی مایکل جکسون به نام مایکل، یکی از مورد انتظارترین آثاری است که بسیاری از افراد منتظر آن هستند و اخیراً تاریخ اکران آن مشخص شد.

فیلم مایکل زندگینامه پادشاه پاپ، «مایکل جکسون» را به تصویر می‌کشد. این فیلم توسط «آنتوان فوکوا» کارگردانی شده و «جعفر جکسون»، برادرزاده 26 ساله «مایکل جکسون»، نخستین نقش مهم خود را ایفا خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ اکران فیلم بیوگرافی مایکل جکسون مشخص شد

شرکت «لاینزگیت» این فیلم را در داخل آمریکا منتشر می‌کند و «یونیورسال» نیز توزیع فیلم را در خارج از آمریکا بر عهده دارد. تولید این فیلم در تاریخ 22 ژانویه 2024 (2 بهمن 1402) آغاز خواهد شد.

تهیه کنندگی این فیلم بر عهده «گراهام کینگ» است و فیلمنامه آن توسط «جان لوگان» نوشته می‌شود. خلاصه فیلم به این صورت است که مایکل مخاطبان را با یک تصویر جذاب و صادق از مردی نابغه، اما پیچیده که پادشاه پاپ شد، آشنا می‌کند. این فیلم پیروزی‌ها و فاجعه‌های او را به ابعاد سینمایی و گسترده به تصویر می‌کشد.

فیلم بیوگرافی مایکل جکسون
جعفر جکسون در نقش مایکل جکسون

همچنین «جان برانکا» و «جان مک‌کلین»، همکاران اجرایی میراث «مایکل جکسون»، تولید این فیلم را بر عهده دارند که ممکن است بر روی نحوه تصویرسازی مایکل در مورد چندین ادعای آزار جنسی کودکان که در طول حرفه و پس از مرگ او مطرح شده‌اند، تأثیر بگذارد. «جکسون» این ادعاها را انکار کرده و در سال 2003 به جرم آزار جنسی کودکان محاکمه گردید و بی‌گناه اعلام شده بود. او در سال 2009 در سن 50 سالگی درگذشت و همیشه بی‌گناهی‌اش را ادعا کرد. فیلم مایکل در تاریخ 18 آوریل 2025 (29 فروردین 1404)، در سینماها اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم مایکل چیست؟ به نظر شما فیلم موفقی خواهد بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *