دموی رایگان و نمرات اولیه بازی Prince of Persia: The Lost Crown منتشر شدند

به تازگی نمرات اولیه بازی Prince of Persia: The Lost Crown به همراه دموی رایگان آن منتشر شد و باید گفت که نقدهای مثبتی دریافت کرده است.

در سال 2023، در حالی که طرفداران بازی Prince of Persia: Sands of Time منتظر اخباری درباره ریمیک آن بودند، بازی جدید پرنس آف پرشیا با عنوان تاج گمشده (The Lost Crown) معرفی شد. شخصیت اصلی آن شباهت زیادی به نسخه‌های اصلی ندارد، اما همه چیز درباره بازی شاهزاده ایرانی: تاج گمشده تاکنون امیدوارکننده بوده است و اکنون منتقدان نیز به خوبی از آن استقبال کرده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


دموی رایگان و نمرات اولیه بازی Prince of Persia: The Lost Crown منتشر شدند

تاکنون، در متاکریتیک، 45 منتقد صنعت بازی‌های ویدیویی نقد خود از نسخه پلی‌استیشن 5 بازی Prince of Persia: The Lost Crown را منتشر کرده‌اند و براساس آن‌ها، این بازی به امتیاز بسیار خوب 87 رسیده است. در ادامه، برخی از نقدهای منتشر شده توسط نشریات مختلف را مشاهده خواهید کرد:

Game Informer با امتیاز 95

تاج گمشده کاری می‌کند که ادامه کار دشوار باشد و همیشه بازیکنان را به تجربه ماجراجویی‌های خود تشویق می‌کند. بخش‌های مختلف بازی، از جمله پلتفرمینگ درجه‌یک و مبارزات آن، به خوبی با پیشرفت داستان ترکیب شده‌اند. گیم‌پلی بازی فوق‌العاده است.

Playstation Universe با امتیاز 90

بازگشت عالی از فرنچایز شاهزاده ایرانی. تاج گمشده سبک کلاسیک مترویدوانیا را انتخاب کرده است و آن را با معماهای فوق‌العاده، پلتفرمینگ و مبارزه ترکیب می‌کند. این بازی اولین بازی است که حتماً باید آن را تجربه کنید.

نمرات اولیه بازی Prince of Persia: The Lost Crown
نمرات اولیه بازی Prince of Persia: The Lost Crown

TheSixthAxis با امتیاز 90

شاهزاده ایرانی: تاج گمشده یکی از بهترین مترویدوانیاهایی است که تاکنون بازی کرده‌ام. یک پلتفرمینگ هیجان‌انگیز، مبارزات عمیق و دنیای وسیع و لذت‌بخشی که نیاز به کاوش دارد. این بهترین بازی شاهزاده ایرانی است.

Gamesradar با امتیاز 80

بازی شاهزاده ایرانی: تاج گمشده را به طرفداران مترویدوانیا و همچنین طرفداران قدیمی این فرانچایز توصیه می‌کنم که بازی‌های اواخر دهه 80 یا اوایل دهه 90 را تجربه کرده‌اند. برای کسانی که به دنبال ماجراجویی‌های سه‌بعدی مانند The Sands of Time هستند، اینطور نیست، اما این بازی یک بازگشت مناسب به این فرنچایز است که آخرین عنوان اصلی آن 14 سال پیش منتشر شده بود.

همچنین دموی بازی Prince of Persia: The Lost Crown در دسترس کاربران قرار دارد. این بازی در تاریخ 18 ژانویه 2024 (28 دی 1402) برای تمام پلتفرم‌ها منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Prince of Persia: The Lost Crown چیست؟ آیا به فرانچایز شاهزاده ایرانی علاقه‌مند هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *