تیزر فیلم تحسین شده نوشیدن رویا منتشر شد

تیزر فیلم کوتاه نوشیدن رؤیا به کارگردانی «حامد اریب» و تهیه‌کنندگی «مهیار قاسمی‌پور» منتشر شد. این فیلم جوایز بسیاری در جشنواره‌های مختلف به دست آورد.

اولین جایزه‌ای که این فیلم دریافت کرد، جایزه بهترین تولید فیلم کوتاه در پنجمین دوره فستیوال فیلم اوستیا در ایتالیا بود. سپس در هفتمین فستیوال فیلم صوفیه، به عنوان بهترین فیلم کوتاه برگزیده شد. همچنین در سومین دوره فستیوال کاستیل نیز جایزه بهترین کارگردانی فیلم کوتاه را از آن خود کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تیزر فیلم تحسین شده نوشیدن رویا منتشر شد

فیلم نوشیدن رویا در ژانر تجربی-تخیلی قرار دارد و بازیگر اصلی آن «وحید تقی‌زاده» است. این فیلم در جشنواره ملون جایزه دریافت کرد. جشنواره ملون یک جشنواره بین‌المللی فیلم است که هر ساله در شهر رم ایتالیا برگزار می‌شود. این جشنواره جایزه‌هایی را به بهترین فیلمسازان هر بخش می‌دهد و تلاش می‌کند تا دستاوردهای برجسته سینمایی را تشویق کند. فیلم‌های برنده جوایز در این جشنواره به نمایش عمومی در مرکز نمایش سن رافایل می‌روند.

فیلم کوتاه نوشیدن رؤیا در اکتبر 2022 در پنجمین دوره فستیوال فیلم اوستیا در ایتالیا، جایزه بهترین تولید فیلم کوتاه را از آن خود کرد. همچنین، در هفتمین فستیوال فیلم صوفیه نیز به عنوان بهترین فیلم کوتاه برگزیده شد و در سومین دوره فستیوال کاستیل در ایتالیا، جایزه بهترین کارگردانی فیلم کوتاه را دریافت کرد. تیزر نوشیدن رویا که شب گذشته منتشر شد، نشان داد که این فیلم اکران عمومی خود را از تاریخ 20 دی 1402 در سینماهای این گروه آغاز می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم کوتاه نوشیدن رویا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *