فیلم Top Gun 3 توسط پارامونت ساخته می‌شود

گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که استودیو پارامونت قصد دارد برای احیای دوباره فرنچایز تاپ گان، به ساخت فیلم Top Gun 3 در این مجموعه بپردازد.

نویسنده فیلم Top Gun: Maverick، «اهرن کروگر»، در حال نوشتن فیلمنامه برای این قسمت جدید است و منابع اعلام کرده‌اند که کارگردان قسمت دوم، «جو کوسینسکی» نیز به کارگردانی این فیلم باز می‌گردد. هدف این پروژه ادامه همکاری تام کروز با ستاران نسل جدید خود، «مایلز تلر» و «گلن پاول» است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلم Top Gun 3 توسط پارامونت ساخته می‌شود

این اخبار پس از اینکه «تام کروز» قراردادی با «وارنر» امضا کرد، منتشر شد. همچنین باید گفت که Top Gun از اواخر پاییز سال گذشته در دست ساخت بوده است. از نظر فروش، قسمت دوم این مجموعه یک عملکرد بسیار موفق در باکس آفیس سال 2022 داشت و فروش جهانی 1.5 میلیارد دلاری داشت. Maverick دهه‌ها پس از فیلم Top Gun 1986 «تونی اسکات» منتشر شد که به «کروز» در راستای تبدیل شدن به یک ستاره صاعد سینما کمک کرد.

فیلم Top Gun 3
فیلم Top Gun 3

منتظر نباشید که فیلم جدید Top Gun در نزدیکترین زمان منتشر شود. در حال حاضر، «تام کروز» در حال کار بر روی هشتمین فیلم Mission: Impossible است که حداقل تا ماه مه 2025 منتشر نخواهد شد. همچنین، توجه کنید که تا چندین سال پیش از اینکه قسمت دوم تاپ گان منتشر شود، در دست توسعه بود. با این وجود، این موضوع نشان می‌دهد که «تام کروز» هنوز هم یک ستاره است و استودیوها در سال‌های آینده برای همکاری با او رقابت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سری فیلم‌های تاپ گان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: hollywoodreporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *