ایزابلا مرسد نقش شخصیت «دینا» را در فصل دوم سریال The Last of Us بازی می‌‌کند

ایزابلا مرسد به بازیگران فصل دوم مجموعه تلویزیونی محبوب آخرین نفر از ما که توسط HBO پخش می‌شود پیوست و نقش «دینا» را بازی خواهد کرد.

سازندگان این سریال، «کریگ مزین» و «نیل دراکمن»، درباره نقش «دینا» گفتند:

«دینا» یک شخصیت گرم، باهوش، شیطون، خنده‌دار، اخلاقی، خطرناک و دوست‌داشتنی است. شما ممکن است برای همیشه برای پیدا کردن یک بازیگر که به‌طور طبیعی همه این ویژگی‌ها را به خوبی برجسته کند، جستجو کنید یا می‌توانید همین الان مرسد را پیدا کنید. ما افتخار می‌کنیم که او به خانواده ما پیوسته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ایزابلا مرسد نقش شخصیت «دینا» را در فصل دوم سریال The Last of Us بازی می‌‌کند

«مرسد» سومین عضو جدید اعلام‌شده در چند روز گذشته است که به عنوان یک بازیگر جوان، به همراه «کیتلین دیور» و «یانگ مازینو» به فصل دوم سریال The Last of Us پیوست. «دینا» به عنوان یک فرد که عشق و وفاداری‌اش به «الی» توسط دنیایی که در آن زندگی می‌کنند، آزمایش می‌شود، توصیف شد.

ایزابلا مرسد
ایزابلا مرسد در نقش دینا

«مرسد» در سال‌های اخیر در چندین فیلم از جمله روزالین حضور داشته است. از دیگر فیلم‌هایی که در آن بازی کرده، می‌توان به نقش اصلی در فیلم مستند دورا و شهر گم‌شده طلا اشاره کرد. او همچنین در خانواده فوری با «مارک والبرگ» و «رز بیرن»، بازسازی پدر عروس در مکس، سیکاریو: روز سولدادو و تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه به ایفای نقش پرداخته است.

این سریال براساس بازی محبوبی با همین نام ساخته شده و داستان آن بیست سال پس از نابودی تمدن مدرن اتفاق می‌افتد. «جول» (پدرو پاسکال)، یک بازمانده، استخدام می‌شود تا «الی» (بلا رمزی)، یک دختر چهارده ساله را از یک منطقه بیرون ببرد. آنچه ابتدا به نظر یک کار کوچک می‌آید، به یک سفر خشن و دلگیر تبدیل می‌شود، زیرا آنها باید در سراسر ایالات متحده سفر کنند و برای زنده‌ماندن به یکدیگر وابسته هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگر جدید این سریال چیست؟ به نظر شما نقش دینا را به خوبی ایفا می‌کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *