تریلر سریال The Gentlemen منتشر شد

به تازگی تریلر سریال The Gentlemen به کارگردانی گای ریچی، یکی از نام‌آشنا‌ترین نمایندگان ژانر اکشن در هالیوود، به انتشار رسید.

این مجموعه که به عنوان یک اسپین‌آف از فیلم موفق سینمایی با همین نام در سال 2019 میلادی ایجاد شده، حالا با انتشار اولین تریلر خود مورد توجه علاقه‌مندان قرار گرفته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر سریال The Gentlemen منتشر شد

در فیلم سینمایی The Gentlemen که در سال 2019 منتشر شد، بازیگرانی چون «متیو مک‌کانهی»، «کالین فارل» و «چارلی هونام» به ایفای نقش پرداختند و این اثر با فروش بیش از 115 میلیون دلار، به عنوان یک موفقیت تجاری محسوب شد. این موفقیت به نظر می‌رسد که «گای ریچی» را ترغیب کرده است تا دنیای این فیلم را در قالب یک مجموعه تلویزیونی گسترش دهد.

تریلر سریال آقایان نیز، با حضور بازیگرانی همچون «تئو جیمز»، «کایا اسکودلاریو» و «جولی ریچاردسون»، انتظار می‌رود که هواداران «گای ریچی» را به خود جلب کند. با وجود حضور این بازیگران جدید، ارتباط با اثر اصلی حفظ شده و حال و هوای جذاب و خاص آن حاکی از ادامه سبک و فضایی است که تاکنون باعث موفقیت‌های «گای ریچی» گردید.

تاریخ انتشار دقیق سریال جنتلمن مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود که در سال 2024 از طریق پلتفرم استریم «نتفلیکس» در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد. این همکاری با «نتفلیکس» نشان از توانایی این شبکه در جلب نام‌آشنا‌ترین و موفق‌ترین نویسندگان و کارگردانان برجسته جهان سینما دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال The Gentlemen چیست؟ آیا از طرفداران «گای ریچی» هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *