تریلر سریال Parish منتشر شد

«جانکارلو اسپوزیتو» ستاره سریال‌های برکینگ بد و بهتر است با سال تماس بگیرید، به زودی در سریال پریش، به شبکه AMC بازخواهد گشت. تریلر سریال Parish ، حضور این شخصیت را در این سریال نشان داد.

Parish، بر اساس یک سریال بریتانیایی به نام راننده ساخته شده و «اسپوزیتو» در نقش مردی به نام «گریشن ‘گری’ پریش» نشان داده می‌شود. او یک مرد اهل «نیوارلئانز» است که پس از قتل بی‌رحمانه پسر و سقوط کسب‌وکارش، وارد دنیای زیرزمینی می‌شود تا انتقام بگیرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر سریال Parish منتشر شد

از دیگر بازیگران این سریال، می‌توان به «زکری مومو»، «پائولا مالکومسن»، «اسکیت اولریک»، «آریکا هیمل»، «دکس ری»، «بردلی ویتفورد»، «آماندا بروگل»، «بانی امبولی» و «ایوان امباکوپ» اشاره کرد. همچنین، «ادواردو خاویر کانوت» و «رایان مالدونادو» نیز شورانر و تهیه‌کنندگان فصل اول سریال خواهند بود. در تریلر Parish نشان داده شد که این سریال هیجان بالایی خواهد داشت و می‌تواند طرفداران این سبک را راضی کند.

«جانکارلو اسپوزیتو»، در مصاحبه‌ای که دو سال پیش با «جی‌کیو» درباره بازی در نقش شخصیت‌های شرور صحبت کرد و گفت:

همیشه افراد سالخورده‌ای را می‌بینم که چیزی برای اثبات ندارند. آن‌ها به خود اعتماد دارند و زندگی خود را می‌گذرانند. من همین را می‌خواهم. «ماف گیدیون» در سریال «مندلوری» مردی بسیار پیچیده است و من به چند دلیل عاشق بازی این نقش هستم… در دو فصل اول به شکلی این نقش را بازی می‌کند گویی که انگار سعی دارد همه اشکالات عالم و کهکشان و دنیای خود را با رئیس بودن اصلاح کند.

پس از انتشار تریلر سریال پریش ، شبکه AMC اعلام کرد که این سریال در ماه مارس پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگری «جانکارلو اسپوزیتو» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *