تصویر لو رفته از جانی کیج در فیلم Mortal Kombat 2

در ماه‌های اخیر، فیلمبرداری فیلم Mortal Kombat 2 در حال انجام است و «تاد گارنر»، تهیه‌کننده فیلم، در شبکه‌های اجتماعی اشاراتی به شخصیت‌هایی کرده که در این فیلم حضور خواهند داشت.

او گاهی تصاویر واضح و گاهی تصاویر مبهمی را از فیلمبرداری این فیلم منتشر می‌کند و هواداران را به وجد می‌آورد. «تاد گارنر» به تازگی تصویری از فیلم مورتال کامبت 2 را منتشر کرده که نشان می‌دهد به کدام شخصیت اشاره دارد و آن شخصیت «جانی کیج» است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تصویر لو رفته از جانی کیج در فیلم Mortal Kombat 2

«کارل اربن»، بازیگر سریال The Boys، نقش شخصیت جانی کیج را در این فیلم بازی خواهد کرد. تصویر منتشر شده، کمربندی را نشان می‌دهد که روی آن نام «کیج» هک شده که بسیار جذاب است. این کمربند، به شخصیت «جانی کیج» که فردی خودشیفته است را اشاره می‌کند. علاوه بر «جانی کیج»، «تاد گارنر» به حضور شخصیت‌های دیگری در فیلم «مورتال کامبت 2 اشاره کرده است. این شخصیت‌ها شامل «اسکورپین» با بازی «هیرویوکی سانادا»، «شائو کان» با بازی «مارتین فورد»، «پرنسس کیتانا» با بازی «آدلاین رودولف» و «کوان چی» با بازی «دیمون هریمن» می‌شوند.

فیلم Mortal Kombat 2

هنوز داستان دقیق فیلم این فیلم مشخص نیست؛ اما با حضور این کاراکترهای برجسته، می‌توان انتظار یک فیلم مهیج و جذاب بود. «سایمون مک‌کوید» به عنوان کارگردان فیلم فعالیت می‌کند و فیلمنامه آن را «جرمی اسلیتر» نوشته است. هنوز تاریخ اکران این فیلم مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت فیلم مورتال کامبت چیست؟ آیا قسمت ابتدایی این فیلم را مشاهده کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *