فصل دوم سریال She Hulk ساخته نخواهد شد

با توجه به گفته‌های «تاتیانا ماسلانی» در پادکست Codenames Live! The New Class، به نظر می‌رسد که امکان ساخت فصل دوم سریال She Hulk وجود ندارد.

در پادکست «Codenames Live! The New Class»، او اعلام کرد که دیزنی علاقه‌ای به تولید فصل دوم سریال هالک مونث ندارد و هنوز به این پروژه چراغ سبز نداده است. این تصمیم به دلیل بودجه بالای فصل اول و عدم موفقیت آن در جذب توجه مخاطبان گرفته شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فصل دوم سریال She Hulk ساخته نخواهد شد

«ماسلانی» توضیح داده که احتمالاً برخی از طرفداران منتظر فصل دوم هستند، اما «دیزنی» اصلاً از این ایده استقبال نکرده و مسئولان آن تصمیم به ادامه پروژه نگرفته‌اند. وی همچنین به اشتراک گذاشته که این موضوع را با «دیزنی» مطرح کرده‌اند و به نظر می‌رسد که بودجه بالا و ناکامی فصل اول باعث شده تا این پروژه به سختی قابل قبول باشد.

فصل اول سریال She Hulk: Attorney At Law که در سال 2022 از «دیزنی پلاس» پخش شد، داستان دخترعموی بروس بنر را روایت می‌کرد که پس از یک تصادف رانندگی به قدرت هالک دست پیدا کرد و سعی در دور زدن و کنترل این توانایی‌ها داشت.

فصل دوم سریال She Hulk

هرچند «دیزنی» به طور رسمی اطلاعاتی از بودجه فصل اول این سریال اعلام نکرده است، اما طبق شایعات، بودجه تقریبی این پروژه حدود 225 میلیون دلار بوده و هر قسمت آن تقریباً 25 میلیون دلار هزینه داشته است.

به نظر می‌رسد که این اطلاعات ممکن است نشان دهنده آخرین حضور «تاتیانا ماسلانی» در نقش «شی‌هالک» باشد و احتمالاً مشاهده این شخصیت در پروژه‌های دیگر مارول، مانند شوالیه ماه، ممکن باشد، به‌ویژه که این امکان در گفت‌وگوهای کوین فایگی در سال 2019 مطرح شده بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال She Hulk چیست؟ به نظر شما فصل دوم این سریال ساخته خواهد شد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *