همنواز

فیلمبرداری فیلم Knives Out 3 در سال جاری آغاز خواهد شد

فیلمبرداری فیلم Knives Out 3 در سال جاری آغاز خواهد شد. «دنیل کریگ» دوباره نقش خود را به عنوان کارآگاه برجسته، «بنوا بلان» ایفا خواهد کرد.

«رایان جانسون»، کارگردان و نویسنده فیلم، فعلاً در حال بازنویسی و نگارش این فیلمنامه است. اطلاعات دقیق در مورد داستان و جزئیات فیلم هنوز منتشر نشده‌اند. با توجه به بازگشت «دنیل کریگ» و حضور «رایان جانسون» به عنوان کارگردان و نویسنده، باید منتظر بمانیم تا اطلاعات بیشتری درباره داستان و تاریخ انتشار سومین فیلم Knives Out منتشر شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


شروع فیلمبرداری فیلم Knives Out 3

به نظر می‌رسد که «بنوا بلان» به فیلم چاقوکشی 3 بازگشته و «رایان جانسون» در حال کارگردانی این فیلم است. هرچند جزئیات دقیق در مورد داستان و عوامل دیگری که در فیلم حضور خواهند داشت هنوز منتشر نشده؛ اما اعلام شده که «دنیل کریگ» نقش اصلی خود را به عنوان «بنوا بلان» در این فیلم بازی خواهد کرد.

فیلم Knives Out 3

نخستین فیلم Knives Out، در سال 2019 عرضه شد و به عنوان یک ادای احترامی به داستان‌های «آگاتا کریستی» داشت و با بازیگران برجسته و داستان پیچیده‌اش، توجه بسیاری از طرفداران را به خودش جلب کرد.

این فیلم‌ها، به بررسی اسرار لایه‌ای و تحقیقات کارآگاه «بنوا بلان» درباره قتل‌های مرموزی می‌پردازد که بین افراد ثروتمند و معروف رخ می‌دهد. جزئیات بیشتری درباره Knives Out 3 موجود نیست؛ اما اعلام شده که پیشرفتی در فرآیند ساخت فیلم و بازنویسی آن صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت فیلم Knives Out 3 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Collider


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *