اولین تصویر از فصل دوم سریال The Last of Us منتشر شد

به تازگی عکسی از تیم بازیگری فصل دوم سریال The Last of Us منتشر شده که در آن «الی»، «دینا» و «جسی» کنار یکدیگر حاضر شده‌اند.

تا شروع فیلم‌برداری فصل دوم سریال آخرین بازمانده از ما مدتی دیگر باقی مانده است و در حال حاضر بازیگران و تیم تولید برای شروع کار در شهر ونکوور آماده می‌شوند. یک رستوران به نام Zarak by Afghan Kitchen تصویری از بازیگران اصلی این فصل شامل «بلا رمزی» (الی)، «ایزابلا مرسد» (دینا)، «یانگ مازینو» (جسی)، «کریگ مازن» (نویسنده و شورانر) و «ژاکلین لسکو» (تهیه‌کننده) را در کنار برخی از کارکنان رستوران منتشر کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تصویر اول از فصل دوم سریال The Last of Us

با وجود شایعاتی درباره تاخیر در تولید فصل دوم آخرین بازمانده از ما ، «کریک مازن» به تازگی تأیید کرد که فیلم‌برداری این فصل از تاریخ 12 فوریه 2024 (23 بهمن 1402) شروع خواهد شد. و هنوز مشخص نیست که طرفداران باید تا چه زمانی منتظر تماشای ماجراهای «الی» و «جول» باشند، اما شبکه «HBO» به تازگی یک تریلر برای نمایش برخی از آثار جدید خود در سال 2025 منتشر کرد که به بازگشت سریال آخرین بازمانده از ما در سال 2025 اشاره داشت.

فصل دوم سریال The Last of Us
اولین تصویر از فصل دوم The Last of Us

بازیگران اصلی این فصل شامل «پدرو پاسکال» (جول)، «بلا رمزی» (الی)، «یانگ مازینو» (جسی)، «کیتلین دیور» (ابی) و «ایزابلا مرسد» (دینا) هستند. مهمترین ویژگی فصل دوم این سریال، پوشش داستان کامل بازی آخرین بازمانده از ما: بخش 2 نخواهد بود و داستان این بازی در چندین فصل جداگانه روایت خواهد شد. سازنده سریال، «نیل دراکمن»ریال اعلام کرده است که این فصل تغییراتی دارد و یک اقتباس دقیق از بازی نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال The Last of Us چیست؟ آیا از طرفداران این سریال هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *