کارگردان سریال Succession به فصل دوم The Last of Us پیوست

ترکیب کارگردانی فصل دوم The Last of Us بسیار قوی خواهد بود؛ زیرا این سریال برای HBO بوده و در فصل دوم آن از کارگردانان با سابقه‌ای استفاده می‌کند.

فصل جدید سریال The Last of Us با شرکت فیلمسازان برجسته و با استعدادی همچون «مارک مایلود»، «هلمر کیت هرون» و غیره به عنوان تیم کارگردانی، تولید خواهد شد. «مارک مایلود»، برنده جایزه امی برای کارگردانی سریال Succession و «کیت هرون» که قبلاً کارگردان سریال Loki بوده، در این ترکیب حضور دارند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پیوستن کارگردان سریال Succession به فصل دوم The Last of Us

«مارک مایلود»، «کیت هرون»، «استفن ویلیامز» و «نینا لوپز-کورادو» به‌عنوان کارگردانان فصل دوم سریال آخرین بازمانده از ما انتخاب شده‌اند. همگی آن‌ها، تجربه کارگردانی قوی در سریال‌های برجسته را دارند. جزئیات بیشتری درباره فصل 2 سریال The Last of Us و تغییراتی که در فرآیند بازنویسی فیلمنامه صورت می‌گیرد، مشخص نیست.

 فصل دوم The Last of Us

استخدام چهار فیلمساز جدید برای سریال The Last of Us نشان از استعداد و توانایی برتر HBO و اهمیت بزرگی که این سریال در صنعت تلویزیون دارد می‌دهد. این سریال با جذب این چهار فیلمساز با تجربه، به دنبال ارتقای کیفیت و ایجاد اثری استثنایی است.

با توجه به اینکه تولید فصل دوم سریال The Last of Us قرار است از ماه آینده آغاز شود، امیدواریم که با انتخاب این چهار فیلمساز با استعداد، سریال بتواند به انتظارات بالقوه بینندگان پاسخ دهد و موفقیتی بزرگ را تجربه کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فصل دوم The Last of Us چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *