اطلاعات تکمیلی از فصل سوم سریال Mayor of Kingstown منتشر شد

تماشاگران در فصل سوم سریال Mayor of Kingstown که «جرمی رنر» در آن بازی می‌کند، شاهد بازگشت چهره‌های معروف هالیوود به این مجموعه خواهند بود.

سریال شهردار کینگزتاون ، به کارگردانی «تیلور شریدان» و «هوگ دیلن»، روایت‌گر داستان جذاب خانواده «مک‌لاسکی» با محوریت «مایکل مک‌لاسکی» (با بازی جرمی رنر) است. او در شهر پر از فساد، جرم و جنایت، به عنوان میانجی در بین گروه‌های گانگستری فعالیت می‌کند و سعی در برقراری یک صلح در این شهر آشوب‌گردان دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اطلاعات تکمیلی از فصل سوم سریال Mayor of Kingstown

علی رغم برخی انتقادات، این سریال با استقبال بسیاری از تماشاگران روبرو شد و هر دو فصل آن تا به اینجای کار 90 درصد تماشاگران را جذب خود کرده است. همچنین، سریال محبوب شهردار کینگزتاون به عنوان یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های شبکه پارامونت از سال 2018 شناخته می‌شود.

سریال Mayor of Kingstown

با آغاز سال 2024، «جرمی رنر» تصاویری از پشت صحنه فصل سوم این سریال منتشر کرد و گفت که تولید این فصل در حال پیشرفت است. اطلاعات جدیدی درباره فصل سوم منتشر نشده؛ اما بر اساس اطلاعات قبلی، در فصل سوم شاهد ارتقای شخصیت «کریم مور» (با بازی مایکل بیچ) از شخصیت فرعی به یکی از شخصیت‌های اصلی خواهیم بود. همچنین، بازیگرانی مانند «ریچارد بریک» و «دنی لاو» نیز به این سریال پیوسته‌اند. تاکنون تاریخ انتشار رسمی فصل سوم اعلام نشده؛ اما انتظار می‌رود که تا چند هفته آینده تاریخ انتشار آن نیز اعلام شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Mayor of Kingstown چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *