ترنس هاوارد به سریال Fight Night پیوست

«ترنس هاوارد»، «کوین هارت» و «ساموئل ال جکسون» در سریال Fight Night به کارگردانی و تهیه کنندگی «کریگ بروئر»، نقش آفرینی خواهند کرد.

«ترنس هاوارد» به‌ عنوان بازیگر اصلی سریال جدید Fight Night: The Million Dollar Heist که یک نسخه جدید از داستان دزدی در شب مبارزه «محمد علی کلی» است، انتخاب شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ترنس هاوارد در سریال Fight Night بازی می‌کند

به نقل از نشریه «وارپ»، «ترنس هاوارد»، بازیگر برجسته فیلم The Best Man: Final Chapters، به همراه «کوین هارت» و «ساموئل ال جکسون» در سریال Fight Night: The Million Dollar Heist، محصول شبکه Peacock حضور خواهد داشت.

این پروژه، به «ترنس هاوارد» فرصتی می‌دهد که با «کریگ بروئر»، کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی دو قسمت اول سریال، دوباره همکاری کند. آن‌ها پیش از این، در فیلم Hustle & Flow محصول سال 2005، با یکدیگر همکاری کرده بودند که «هاوارد» در آن فیلم نامزدی بهترین بازیگر مرد اسکار را به دست آورد.

سریال Fight Night

همچنین، این پروژه بازگشت «ترنس هاوارد» را به شبکه Peacock نشان می‌دهد. Fight Night داستانی جذابی را روایت می‌کند که نشان می‌دهد چگونه یک سرقت مسلحانه در شب مبارزه تاریخی «محمد علی کلی» در سال 1970، نه تنها زندگی یک مرد را تغییر می‌دهد، بلکه سرنوشت کل شهر را نیز تحت تأثیر قرار خواهد داد. در این سریال، «ترنس هاوارد» نقش «ریچارد کادیلاک ویلر» یک گانگستر و عضو شورای 12 را بازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی همکاری «ترنس هاوارد» و «کریگ بروئر» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: thewrap


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *