تصاویری از شخصیت White Tiger در سریال Daredevil: Born Again لو رفت

در حین فیلمبرداری سریال Daredevil: Born Again ، عکس‌های جدیدی گرفته شده که در آن‌ می‌توان شخصیت White Tiger را برای اولین بار مشاهده کرد.

تصاویری که از صحنه‌های فیلمبرداری سریال دردویل: تولد دوباره در شهر نیویورک گرفته شده و نشان می‌دهد که شخصیت «ببر سفید» با ظاهری متفاوت در سریال حضور دارد. شخصیت‌های متفاوتی در کمیک‌ مارول نقش «ببر سفید» را داشتند، اما بر اساس تصاویر، به نظر می‌رسد که در این نسخه از سریال، با «هکتور آیالای» روبرو خواهیم شد که برای اولین بار در دنیای سینمایی مارول حضور خواهد داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تصاویر شخصیت White Tiger فاش شد

تصاویر جدید حضور «جنا اورتگا» را به سختی می‌توان تایید کرد و برخی معتقدند که این شخصیت ممکن است با نام‌هایی مانند «آنجلا دل تورو» یا «آوا آیالا» که نام «ببر سفید» را به دوش می‌کشند، همخوانی داشته باشد.

این تصاویر نشان می‌دهد که «هکتور آیالای» اولین شخصیت «ببر سفید» است، ولی به این معنی نیست که دیگران نمی‌توانند در نقش شخصیت «ببر سفید» حضور پیدا کنند. همچنین، این احتمال وجود دارد که در نسخه اولیه فیلمنامه، «اورتگا» در این نقش باشد، اما با توجه به تغییر نویسنده اصلی سریال و تغییرات داستان، احتمال تغییر این موضوع وجود دارد.

تاریخ دقیق پخش سریال دردویل: تولد دوباره هنوز مشخص نیست، اما به احتمال زیاد در اوایل سال 2025 روی سرویس استریم «Disney+» پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Daredevil : Born Again چیست؟ آیا این عنوان می‌تواند به خوبی سری قبل باشد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *