مریم کاویانی درباره ازدواجش با رامین مهمانپرست چه گفت

مریم کاویانی یکی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون ایران است که اخیراً صحبت‌های جالبی در مورد ازدواج با رامین مهمانپرست داشت.

«رامین مهمانپرست»، سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه و سفیر پیشین ایران در لهستان بود که در سال 97 با «کاویانی» ازدواج کرد. همسر اول «مهمانپرست» بر اثر سرطان از دنیا رفته بود و این وصلت، دومین ازدواج او محسوب می‌شود. به تازگی مریم کاویانی در برنامه «برمودا» صحبت‌های جالبی در مورد ازدواج با یک سیاستمدار داشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


صحبت‌های مریم کاویانی در مورد ازدواج با رامین مهمانپرست

«کاویانی» بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون، شب گذشته مهمان جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی «برمودا» با مجری‌گری «کامران نجف زاده» بود که از شبکه نسیم پخش می‌شود. صحبت‌های او در این برنامه درباره‌ی ازدواجش با رامین مهمانپرست، سیاستمدار ایرانی که به جدایی انجامید، مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

«کاویانی» در این برنامه ازدواج بازیگران با سیاستمدار‌ها را یک اشتباه بزرگ خطاب کرد. او در اینباره اظهار داشت:

یک بازیگر نباید با یک سیاستمدار ازدواج کند. جنس روح و احساس بازیگر‌ها و سیاستمدار‌ها باهم فرق می‌کند.

او هچنین درباره‌ی دشواری‌های زندگی با سیاستمدار‌ها گفت:

خانواده‌های سیاستمدار‌ها محدود هستند.

این ازدواج که از معدود وصلت‌های صورت گرفته میان چهره‌های هنری و سیاسی در ایران محسوب می‌شد، بسیار مورد توجه قرار گرفت. اما در سال 1400 شایعاتی درباره‌ی جدایی این زوج مطرح شد. این دو نفر تا مدت‌ها واکنشی نسبت به این شایعات نشان ندادند، اما چند ماه بعد، «رامین مهمانپرست» جدایی خود را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی صحبت‌های «مریم کاویانی» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *