عملکرد ضعیف بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در استیم

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در پلتفرم استیم با استقبال سرد کاربران مواجه شده و بازیکنان همزمان آن از نسخه‌های قبلی کمتر بود.

از زمان معرفی تا عرضه بازی جوخه انتحار: لیگ عدالت را بکش ، بدبینی کاربران نسبت به این اثر افزایش یافته است و این بدبینی ناشی از بازخورد نسبتاً منفی منتقدان و دریافت میانگین نمره 62 در متاکریتیک بود. بر اساس داده‌های سایت SteamDB، این بازی تاکنون تنها توانسته تعداد محدود 13 هزار و 459 بازیکن همزمان را در «استیم» جذب کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


عملکرد ضعیف بازی Suicide Squad: Kill the Justice League

نسبت بازیکنان همزمان این بازی مورد انتظار از دنیای DC که توسط استودیو «راک‌ استدی» (RockSteady)، سازنده سری بازی Batman: Arkham، ساخته شده، با آثار جدیدی مانند Like a Dragon: Infinite Wealth، Granblue Fantasy: Relink، Tekken 8 و Persona 3 Reload، خوب نیست. در مقایسه با بازی Marvel’s Avengers که توسط استودیو «کریستال داینامیکس» ساخته شد، با تعداد 31 هزار و 165 بازیکن همزمان، Suicide Squad بسیار ضعیف عمل کرد.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League

در مقایسه با بازی Gotham Knights، ساخته استودیوی «برادران وارنر مونترال» که با نقدهای متوسطی روبه‌رو شد، Suicide Squad: Kill the Justice League عملکرد کمتری با 24 هزار و 138 بازیکن همزمان داشت. این بازی در حال حاضر بر روی پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی‌استیشن 5 و کامپیوتر در دسترس کاربران قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Suicide Squad: Kill the Justice League چیست؟ آیا از عملکرد این بازی راضی بودید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *