کیلین مورفی به فیلم زامبی محور 28 Years Later پیوست

بالاخره پس از سال‌ها انتظار، فیلم 28 years later در حال ساخت است که قسمت سوم مجموعه محسوب می‌شود و همچنین حضور کیلین مورفی در این فیلم تایید شد.

«دنی بویل»، کارگردان معروف 67 ساله بریتانیایی که برخی از بهترین فیلم‌های زامبی محور را ساخته، این بار نقشی مهم در تکمیل سه‌گانه زامبی محور خود دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


حضور کیلین مورفی در فیلم 28 years later

این سه‌گانه که با فیلم‌های 28 روز بعد و 28 هفته بعد شناخته می‌شود، به خاطر داستان‌های ترسناک و جذابشان در میان مخاطبان محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند، اما حالا با حضور فیلم 28 سال بعد ، این سه‌گانه به پایان می‌رسد.

«دنی بویل» به عنوان کارگردان این فیلم، ساخت قسمت نخست آن را بر عهده داشت و همینطور «الکس گارلند»، نویسنده قسمت‌های قبلی، نیز به نگارش فیلم‌نامه این پروژه می‌پردازد. کمپانی «سونی پیکچرز» هم بعد از رقابت‌های طولانی، حق و حقوق ساخت این فیلم را به دست آورده و با بودجه‌ای بالغ بر 120 میلیون دلار، این فیلم را تولید می‌کند.

فیلم 28 years later

یکی از جذابیت‌های این خبر، حضور بازیگر محبوب کیلین مورفی است. او که در فیلم 28 روز بعد به بازی در نقش «جیم» پرداخته بود، این بار هم به عنوان بازیگر و تهیه‌کننده در فیلم 28 سال بعد حضور دارد. هنوز نقش وی در این فیلم مشخص نشده، اما حضور او در این پروژه، انتظارات بالایی را برای طرفداران این سه‌گانه ایجاد کرد.

تاکنون تاریخ اکران این فیلم مشخص نشده، اما با حضور بازیگران مطرح و تیم تولید مجرب، انتظار می‌رود که 28 Years Later مانند فیلم‌های قبلی، مورد استقبال گسترده‌ای قرار بگیرد و به یک پایان مناسب برای این سه‌گانه تبدیل شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی دو فیلم قبلی این اثر چیست؟ آیا منتظر قسمت سوم هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *