همنواز

دیو باتیستا و ساموئل ال. جکسون به فیلم Afterburn پیوستند

«دیو باتیستا» (Dave Bautista) به همراه بازیگر محبوب هالییود «ساموئل ال. جکسون» (Samuel L. Jackson) در فیلم Afterburn نقش آفرینی خواهند کرد.

دیو باتیستا بازیگر فیلم‌های نگهبانان کهکشان و دون، برای فیلم اکشن بعدی خود با عنوان پسا آخرالزمانی و داستانی جذاب و ماجراجویی، آماده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


حضور دیو باتیستا و ساموئل ال. جکسون در فیلم Afterburn

ساموئل ال. جکسون که برای فیلم‌های بادیگارد هیتمن و جنگو رها نامزد اسکار شده بود، در این فیلم حضور دارد که داستان آن 10 سال پس از وقوع یک انفجار خورشیدی بازگو می‌کند که تکنولوژی را در سراسر جهان از بین برده است.

«باتیستا» نقش سرباز سابقی به نام «جیک» را بازی می‌کند که به‌عنوان یک شکارچی گنج مشغول به کار بوده و اشیاء با ارزش دنیای قدیمی را برای مشتریان قدرتمند تعمیر می‌کند. آخرین ماموریت او این است که با مبارز آزادی به نام «درآ» هم‌گروه شود و باید پیش از اینکه یک جنگ سالار بی‌بند و بار به آنجا برسد، بتواند نقاشی مونالیزا را بازسازی کند.

فیلم Afterburn

این فیلم از سری رمان‌های کمیک/گرافیکی Red 5 به همین نام اقتباس شده و در آن «ساموئل ال. جکسون» نقش مکمل مبارز آزاد به نام ولنتاین را بازی خواهد کرد. فیلمنامه این اثر توسط «مت جانسون» (نویسنده Into The Blue) نوشته شده و توسط «نیمرود آنتال» (کارگردان فیلم Control) بازبینی‌ شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور دیو باتیستا و ساموئل ال. جکسون در فیلم Afterburn چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *