فیلم Bob Marley: One Love در هفته اول 80 میلیون دلار فروش داشت

فیلم Bob Marley: One Love ، محصول کمپانی «پارامونت» هفته ابتدایی اکران خود، توانست با پیشی گرفتن از فیلم مادام وب، 80 میلیون دلار فروش داشته باشد.

پس از اینکه این اول هفته، دو فیلم سینمایی Madame Web و Bob Marley: One Love اکران شدند و اثر جدید سونی، با شکست باکس آفیس همراه شد، اثر زندگینامه‌ای باب مارلی، توانست فروش بالایی داشته باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینما . تلویزیون، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فروش 80 میلیون دلاری فیلم Bob Marley: One Love

فیلم زندگینامه باب مارلی به کارگردانی «رینالدو مارکوس گرین»، در 47 کشور خارجی منتشر شد و بر اساس پیش نمایش‌های مشابه، 14 درصد بالاتر از فیلم الویس و 12 درصد بالاتر از راکتمن کسب کرد. نمرات فیلم باب مارلی ، آن را تبدیل به دومین فیلم زندگینامه بزرگ موسیقی پس از Bohemian Rhapsody می‌کند.

فیلم Bob Marley: One Love

فیلم باب مارلی: یک عشق با بازی «کینگزلی بن آدیر» که در حال حاضر در مراسم جوایز فیلم بفتا در لندن حضور دارد، در رتبه 1 در 13 بازار افتتاح شد و رکوردهای روز افتتاحیه جدیدی را برای یک فیلم زندگینامه موسیقی در بریتانیا و فرانسه به ثبت رساند. این فیلم، هم‌اکنون در کشور جامائیکا، رکورد بزرگ‌ترین افتتاحیه فیلم تمام دوران را در اختیار دارد.

5 بازار برتر این فیلم تا به امروز، کشورهای انگلستان (9.3 میلیون، دومین افتتاحیه بزرگ موسیقی بیوگرافی)، فرانسه (5.5 میلیون دلار)، استرالیا (2 میلیون دلار)، آلمان (1.8 میلیون دلار) و برزیل (1.8 میلیون دلار) بودند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ ساخت فیلم‌های زندگینامه‌ای بر اساس خوانندگان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *