نیکلاس کیج می‌خواهد در سریال لایو اکشن Spider-Man Noir هنرنمایی کند

نیکلاس کیج یک بار دیگر در حال مذاکره با مارول است تا نقش اصلی سریال لایو اکشن Spider-Man Noir را بازی کند و به این دنیای سینمایی بازگردد.

کمپانی «سونی»، به دنبال گسترش دنیای سینمایی مرد عنکبوتی خود است و در این راستا، قصد دارد با همکاری با سرویس آنلاین آمازون پرایم، لایو اکشن سریالی Spider-Man Noir را بسازد. حالا به نظر می‌رسد که بازیگر اصلی این اثر مشخص شده است. «نیکلاس کیج» که در انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse صداپیشگی شخصیت مرد عنکبوتی نوآر را انجام داد، قرار است نقش خود را در این سریال لایو اکشن بازی کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


مذاکره نیکلاس کیج برای سریال لایو اکشن Spider-Man Noir

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که «نیکلاس کیج» هنوز در حال مذاکره برای برعهده گرفتن این نقش است. خبرهای تازه از سوی کمپانی «سونی»، حاکی از آن هستند که اتاق نویسندگان سریال دیگری از دنیای سینمایی مرد عنکبوتی، یعنی سریال Silk: Spider Society نیز تشکیل شده و توسعه این سریال نیز همچنان در جریان است.

سریال لایو اکشن Spider-Man Noir

از آنجا که «نیکلاس کیج» قرار است در دنیای لایو اکشن این نقش را بازی کند، امکان دارد این سریال ادامه داستان این شخصیت از انیمیشن اصلی را بازگو کند یا به طور کامل اثری مستقل باشد. در هر صورت، فعلاً چیز زیادی از داستان این سریال مشخص نشده است.

Spider-Man Noir کیست؟

Spider-Man Noir یکی از نسخه‌های مختلف شخصیت مرد عنکبوتی در دنیای کتاب‌های کامیکس است. او در دنیایی متفاوت و موازی با دنیای مرد عنکبوتی اصلی واقع شده و بیشتر در داستان‌های او، با فضایی رویایی و تاریک به تصویر کشیده می‌شود.

Spider-Man Noir که واقعاً نام واقعی او «پیتر پارکر» نیست، در دهه 30 میلادی، در محیطی تاریک و محوطه‌هایی همچون منطقه امپریال شهر نیویورک فعالیت می‌کند. او دارای یک لباس سیاه و سفید با جزئیات قرمز است و با استفاده از مهارت‌های عنکبوتی خود به مبارزه با جرم و جنایت می‌پردازد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگری نیکلاس کیج و اضافه شدن او به لیست بازیگران سریال لایو اکشن Spider-Man Noir چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *