یورگوس لانتیموس دوباره با استودیوی Element Pictures همکاری خواهد کرد

یورگوس لانتیموس ، کارگردان فیلم Poor Things، در بازسازی فیلم کشور کره جنوبی نجات سیاره سبز، با استودیوی «Element Pictures» دوباره همکاری خواهد کرد.

آخرین فیلم «یورگوس لانتیموس» که بیچارگان نام داشت، نامزد 11 جایزه اسکار شد و به تازگی پنج جایزه «بفتا» (از جمله بهترین بازیگر زن برای «اما استون») را از آن خود کرده است. این بار او بازسازی فیلمی کمدی فانتزی مربوط به کشور کره جنوبی به نام نجات سیاره سبز را برعهده دارد و انتظار می‌رود که فیلمبرداری این فیلم در تابستان امسال در بریتانیا و نیویورک آغاز شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


یورگوس لانتیموس در Element Pictures

«Ed Guiney» و «Andrew Lowe» در استودیوی «Element Pictures» در کنار «Ari Aster’s Square Peg» و «CJ ENM»، این فیلم را تهیه می‌کنند. این ششمین همکاری «یورگوس لانتیموس» و استودیوی Element Pictures خواهد بود.

این پروژه طولانی مدت یک کمدی سیاه عجیب و غریب است و داستان مردی جوان سرخورده را روایت می‌کند که یک تاجر را از یک تهاجم بیگانه، دستگیر کرده و شکنجه‌اش می‌کند. در این فیلم، نبردی عقلانی بین اسیر، دوست دختر فداکارش، تاجر و یک کارآگاه خصوصی رخ می‌دهد.

یورگوس لانتیموس

فیلم اصلی این اثر مربوط به کشور کره جنوبی که توسط «جانگ جون هوان» در سال 2003 کارگردانی شده بود، تبدیل به یک فیلم کالت و مورد علاقه جشنواره برای «CJ Entertainment» شد. سیاره سبز در جشنواره‌های فانتزی از جمله جشنواره‌های «بوچئون»، «بوئنوس آیرس» و «بروکسل» و بازارهایی از جمله «روتردام»، «توکیو فیلمکس» و «مسکو»، جوایزی را دریافت کرد. این فیلم همچنین، جایزه زنگ طلایی بهترین کارگردان جدید را در کره در سال 2003 به دست آورد.

«CJ ENM» کتابخانه بزرگی از محتوای فیلم‌های مربوط به تلویزیون کره‌ای و آسیایی دارد و چندین عنوان از این کتابخانه‌ای را بازسازی کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی یورگوس لانتیموس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *