فیلم رویای کاغذی برنده جایزه بهترین فیلم جشنواره ابوظبی شد

فیلم رویای کاغذی از تاریخ 25 بهمن ماه در داخل کشور اکران و همزمان با این موضوع، برنده جایزه بهترین فیلم در جشنواره بین‌المللی ابوظبی شد.

فیلم سینمایی رویای کاغذی به رهبری سینما «هویزه» مشهد از تاریخ 25 بهمن ماه به نمایش درآمد. این فیلم همزمان با اکران در داخل کشور، در بیست و یکمین حضور بین‌المللی خود موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم در جشنواره بین‌المللی فیلم ابوظبی شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلم رویای کاغذی

شرکت «شکوفا فیلم» به عنوان پخش‌کننده داخلی فیلم رویای کاغذی، فعالیت می‌کند و مدیریت پخش و تبلیغات این فیلم در دست «سعید پاکستانی» است. رویای کاغذی تاکنون در جشنواره‌های بین‌المللی متعددی شرکت داشته و جوایز مهمی را از جوایز مختلف بین‌المللی به دست آورده است.

فیلمنامه رویای کاغذی توسط «جابر قاسمعلی» بر پایه ایده‌ای از «علی عطشانی» نوشته شده و «مینا وحید»، «کامران تفتی»، «زینب (نگار) ملاکی» و «امیرحسین رضازاده» در نقش‌های اصلی این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم رویای کاغذی

عوامل این فیلم شامل: کارگردان «علی عطشانی»، تهیه‌کننده «علی عطشانی» و «سعید پاکستانی»، مدیریت تولید «سعید دلاوری»، طراحی چهره‌پردازی «امید گلزاده»، طراحی صحنه و لباس «آبتین برقی» و موسیقی متن اثر «شهاب شرفی» است.

این اثر توسط موسسه «بیتا فیلم تهران» تولید و پخش بین‌المللی آن توسط «امریکن برایتلایت فیلم پروداکشنز» انجام شده است. همچنین، «مریم قربانی‌نیا» به عنوان مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای در این فیلم فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم رویای کاغذی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *