عنوان فیلم Avengers: The Kang Dynasty تغییر خواهد کرد

فیلم Avengers: The Kang Dynasty یکی از مورد انتظارترین آثار دنیای سینمایی مارول بود و اخیراً اعلام شد که عنوان این فیلم تغییر خواهد کرد.

فیلم Ant-Man and The Wasp: Quantumania از سری فیلم‌های مرد مورچه‌ای، در سال گذشته قرار بود به عنوان آغاز فاز پنجم دنیای سینمایی مارول شگفت‌انگیز باشد، اما به جای آن، با نمایش شرور بزرگ دنیای مارول، «کانگ»، خطاهای زیادی مرتکب شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تغییر عنوان فیلم Avengers: The Kang Dynasty

سالی سخت برای دنیای سینمایی مارول بود و فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3، در سالی که شامل آثار بدی مانند Secret Invasion و The Marvels بود، اکران شد. حالا، طبق گزارشی از نشریه «هالیوود ریپورتر»، «کوین فایگی»، رئیس استودیو «مارول»، در حال ایجاد تغییرات اساسی است.

فیلم Avengers: The Kang Dynasty

پیامدهای دادگاه «جاناتان میجورز»، باعث شد برنامه به این صورت باشد که فیلم‌های Avengers: The Kang Dynasty و Avengers: Secret Wars را با کمتر کردن نقش کانگ یا حتی حذف کامل او بازنویسی کنند. در واقع، عنوان فیلم انتقام جویان: سلسله کانگ قبل از وقوع این اتفاق و به دلیل عملکرد نامطلوب سومین قسمت مرد مورچه‌ای تغییر خواهد کرد.

امیدواریم این تغییرات در دنیای سینمایی مارول، استودیو را در مسیر صحیح قرار دهد. به عنوان مثال، فیلم Ironheart در حال حاضر تولید شده است، اما هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نیست؛ چرا که به خلاقان بیشتر فضا و زمان برای کار داده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم‌های آینده مارول چیست؟ به نظر شما این استودیو می‌تواند موفقیت‌های گذشته را تکرار کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Comicbookmovie


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *