آل پاچینو و جسیکا چستن به فیلم Lear Rex پیوستند

فیلم Lear Rex یکی از آثاری است که در دست ساخت قرار دارد و اخیراً اعلام شد که آل پاچینو و جسیکا چستن در این فیلم حضور خواهند داشت.

«برنارد رز» در حال نوشتن و کارگردانی فیلم جدیدی با عنوان Lear Rex است که بر اساس نمایشنامه لیر پادشاه «شکسپیر» ساخته می‌شود. «آل پاچینو» نقش اصلی فیلم را به عهده خواهد داشت و «جسیکا چستین» نیز در نقش «گونریل» حضور دارد. سایر بازیگران نیز به زودی مشخص خواهند شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ال پاچینو و جسیکا چستن در فیلم Lear Rex

این فیلم توسط «بری ناویدی» تولید می‌شود و این پنجمین همکاری او با «آل پاچینو» پس از فیلم تاجر ونیز (2004) که «پاچینو» در آن نقش «شایلاک» را ایفا کرد.

«جسیکا چستین» در نمایشنامه سالومه به همراه «آل پاچینو» به روی صحنه رفت و این باعث شد که در فیلم اول خود به نام ویلد سالومه که توسط «آل پاچینو» کارگردانی شد، حضور داشته باشد. او سه بار برای دریافت جایزه اسکار نامزد شده و برای فیلم چشمان تمی فای برنده شده است.

فیلم Lear Rex

در فیلم سینمایی Lear Rex یک پادشاه پیر، زمین خود را بین سه دخترش تقسیم خواهد کرد تا از وقوع تنش در آینده جلوگیری کند؛ اما او دختر جوانی که او را دوست دارد رد کرده و به خواهران شرورش اعتماد می‌کند که او را از قدرت محروم کرده و به سرزمینی ویران و ترسناک از وحشت و دیوانگی تبعید می‌کنند.

«بری ناویدی» در گفتگو با نشریه «Deadline» می‌گوید:

این پروژه برای «آل» عاشقانه‌ای بوده که بیش از ده سال درگیر آن است. من بسیار خوشحالم که با اقتباس «برنارد رز» و دیدگاه منحصر به فرد او، این پروژه فوق‌العاده را به صحنه سینما می‌آورم. همچنین از همکاری مجدد با «جسیکا» بسیار هیجان زده هستم، همانطور که در فیلم ویلد سالومه «آل پاچینو» بودیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور «آل پاچینو» و «جسیکا چستن» در Lear Rex چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *