رضا رشیدپور با هنرمندان ترکیه‌ای باز می‌گردد

اخیرا، اخباری مبنی بر بازگشت « رضا رشیدپور » به تلویزیون با عنوان مجری یک برنامه نوروزی که در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد، منتشر شده است.

«رضا رشیدپور» که سابقه‌ای طولانی در مجالسه‌ی اخبار و برنامه‌های تلویزیونی دارد، قرار است در یک برنامه‌ی نوروزی با مجموعه‌ای از ستارگان ترکیه‌ای، از جمله «ابراهیم تاتلیسس»، «الیاس یالچینتاش»، «عایشه گل جوشکون» و «ماهسون قرمیزی»، به گفت‌وگو بپردازد. این برنامه برای شبکه نمایش خانگی تهیه شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


رضا رشیدپور با هنرمندان ترکیه‌ای باز می‌گردد

«رضا رشیدپور»، قرار بود در تابستان امسال با برنامه‌ای دیگر به تلویزیون بازگردد؛ اما اختلافاتی میان مدیران و برخی از مجریان صدا و سیما درباره‌ی این تصمیم پیش آمد. این اختلافات باعث شد که او تصمیم به ترک دنیای تلویزیون بگیرد و از آن به عنوان محیط کار خود خداحافظی کند.

رضا رشیدپور

این تصمیم او که با انتشار یک متن طولانی در اینستاگرام همراه بود، نشان از یک گام بزرگ در مسیر زندگی حرفه‌ای وی داشت. این تغییر مسیر ممکن بود نشانه‌ای از اعتراض یا عدم اتفاق نظرهای بین او و مدیران شبکه تلویزیونی باشد. به نظر می‌رسید «رشیدپور» تصمیم به ترک تلویزیون را جدی گرفته و تلاش می‌کرد که برای زندگی خود مسیری جدید انتخاب کند؛ اما در نهایت او به حرفه خود بازگشت.

«رضا رشیدپور» در سال 1392 به‌عنوان مجری برنامه‌های انتخاباتی حسن روحانی در تلویزیون حضور داشت و نقش مهمی در پویایی این برنامه‌ها ایفا کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازگشت رضا رشیدپور چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *