صحبت‌های مارتین اسکورسیزی درباره فیلم جدیدش

مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) بعد از به اتمام رساندن فیلم Killers of the FlowerMoon، اظهاراتی در مورد فیلم بعدی خود داشت.

«مارتین اسکورسیزی»، کارگردان معروف آمریکایی، آخرین فیلم او با نام Killers of the FlowerMoon، بازتاب‌های جنجالی داشته و مورد نقدهای تندی قرار گرفت. او برای پروژه بعدی خود، به دنبال یک اثر دینی تاریخی است و قصد دارد تا زندگی «عیسی مسیح» را به تصویر بکشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اظهارات مارتین اسکورسیزی برای فیلم جدیدش

این هنرمند دوست‌داشتنی، با عقاید کاتولیک منحصربه‌فرد، به دلیل حضور در یک کنفرانس مطبوعاتی در شهر برلین، آلمان، درباره پروژه سینمایی خود درباره «عیسی مسیح» گفت و اعلام کرد:

در حال تجزیه و تحلیل این موضوع هستم. هنوز نمی‌دانم که چه نوع فیلمی را خواهم ساخت، اما قصد دارم تا یک اثر منحصر به فرد و متفاوت را درست کنم که بتواند ذهن مخاطب را به چالش بکشد و تفکر او را تحریک کند. با این حال، در حال حاضر مطمئن نیستم که چگونه این کار را انجام دهم.

مارتین اسکورسیزی

«مارتین اسکورسیزی» اظهار کرد که علاقه شدیدی به موضوعات مربوط به «عیسی مسیح» دارد، اما در حال حاضر قصد استراحت دارد و کار بر روی این پروژه را پس از پایان فصل جوایز هالیوود آغاز خواهد کرد.

داستان فیلم اختصاصی «عیسی مسیح» هنوز مشخص نیست که چه ویژگی‌هایی خواهد داشت. با این حال، می‌دانیم که محصول نهایی نسبت به تمامی فیلم‌های قبلی تفاوت‌هایی خواهد داشت و ممکن است بینندگان را شوکه کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ فیلم جدید مارتین اسکورسیزی چیست؟ آیا از طرفداران فیلم‌های او هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *