امیلی بلانت و دواین جانسون در فیلم Smashing Machine حضور خواهند داشت

آخرین خبرهای اعلام شده نشان می‌دهند که امیلی بلانت و دواین جانسون به فیلم Smashing Machine که توسط استودیوی ای-24 (A24) ساخته می‌شود، پیوسته‌اند.

این اطلاعات از طریق گزارش «جف اسنایدر» به دست رسیده که پیش از این اعلام کرده بود این فیلم توسط استودیوی A24 ساخته می‌شود. این گزارش‌ها نشان می‌دهد که «امیلی بلانت» و «دواین جانسون» ممکن است با این فیلم وارد رقابت برای جوایز اسکار شوند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


حضور امیلی بلانت و دواین جانسون در فیلم Smashing Machine

در این فیلم، «دواین جانسون» نقش «مارک کر»، یک مبارز ام‌ام‌ای را بازی می‌کند که در سال 2000 به اوج شهرت رسید. این فیلم به زندگی و مبارزات او با اعتیاد، رقابت و رابطه عاشقانه‌اش پرداخته و اولین فیلم انفرادی «بنی سفدی» به عنوان کارگردان محسوب می‌شود.

«دواین جانسون» که یکی از تهیه‌کنندگان فیلم نیز است، پیش‌تر به نشریه «ورایتی» گفته بود که علاقه دارد در فیلم‌های مهم نقش بگیرد که به مسائل انسانیت، کشمکش و رنج می‌پردازند. او تأکید داشت که در این مرحله از حرفه‌ی بازیگری، به ساخت فیلم‌هایی با ارزش انسانی بیشتر از فروش بیشتر در گیشه علاقه دارد.

فیلم Smashing Machine

«امیلی بلانت» از زمان عرضه فیلم گردش در جنگل در سال 2021، تنها در دو فیلم دیگر حضور داشته است؛ اما تا پایان سال 2024، دو فیلم دیگر به نام‌های «مرد فرودی» و «کاش» را از او خواهیم دید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی همکاری دوباره «امیلی بلانت» و «دواین جانسون» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *