آلن ریچسون قرار بود نقش ثور را در سینمای مارول بازی کند

آلن ریچسون اخیرا در مصاحبه‌ای با مجله «Men’s Health» اعلام کرد که پیش از این برای بازی در نقش «ثور» تست بازیگری داده بود.

به گزارش فیگار به نقل از سایت «Variety»، قبل از شروع بازی در نقش اصلی سریال محبوب ریچر، «آلن ریچسون» برای نقش چند تا از ابرقهرمان‌های معروف و قهرمانان اکشن مثل «ثور» از دنیای «مارول»، آزمایش بازیگری داد. در یک مصاحبه جدید با مجله «Men’s Health»، «ریچسون» افشا کرد که برای نقش ثور آزمایش بازیگری داده بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


آلن ریچسون قرار بود نقش ثور را در سینمای مارول بازی کند

«ریچسون» به دلیل ظاهرش، تصور می‌کرد که نقش اصلی فیلم مارول در سال 2011 به او تعلق می‌گیرد. درباره این آزمون، «ریچسون» گفت:

من خیلی جدی نگرفتمش. من فکر می‌کردم اگر شبیه به آن مرد باشم، نقش را به من می‌دهند و کسی برای قدرت بازیگری اهمیت قائل نیست.

نمایندگان «ریچسون» به تیم بازیگران گفته بودند که او از خودش قابلیت و توانایی‌ای در این باره نشان نداده و در نهایت این نقش به «کریس همسورث» داده شد.

آلن ریچسون

در آن دوران از حرفه‌ی بازیگری‌اش، «آلن ریچسون» در برنامه American Idol حضور داشت و نقش «آکوامن» را در چند قسمت از سریال Smallville بازی و همچنین نقش کمدی خود را به عنوان «تاد کستل» در سریال کمدی تلویزیونی Blue Mountain State ایفا کرد. او امیدوار بود که پس از اتمام سریال ایالت کوه آبی، یک مجموعه کمدی دیگر برایش پیشنهاد شود، اما به هیچ پیشنهادی دست پیدا نکرد.

نظر شما درباره‌ی شکست خوردن آلن ریچسون در گرفتن نقش ثور چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *