پوستر رسمی فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare منتشر شد

پوستر فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare که بسیار مورد انتظار است، چندی پیش منتشر شد و شخصیت‌های داستان را به تماشاگران نمایش می‌دهد.

به گزارش فیگار به نقل از نشریه «Collider»، «گای ریچی»، کارگردان صاحب سبک هالیوود، در یکی از آثار متفاوت خود به بازگویی واقعه مهم و خارق‌العاده‌ای، اما کمتر شناخته شده از جنگ جهانی دوم به نام وزارت جنگ ناجوانمردانه (The Ministry of Ungentlemanly Warfare) روی آورده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


انتشار پوستر رسمی فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare

این فیلم بر اساس رمانی با همین نام اثر «دیمین لوئیس» نوشته شده که در سال 2015 به انتشار رسید. در این فیلم، با یک گروه سازمان یافته و مخفی آشنا می‌شویم که تحت رهبری «ایان فلمینگ» و «وینستون چرچیل» در طی جنگ جهانی دوم مأموریت دارند تا راهبردی منحصر به فرد برای مقابله با نازی‌ها پیش بگیرند. این مأموریت، به عنوان آغازگر عملیات سیاه در دوران مدرن، به یادگار مانده است.

پوستر فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare
پوستر The Ministry of Ungentlemanly Warfare

فیلم وزارت جنگ ناجوانمردانه (The Ministry of Ungentlemanly Warfare) با حضور بازیگرانی همچون «هنری کویل»، «هنری گلدینگ»، «آیزا گونزالس» و «آلن ریچسون» ساخته شده و به تولید رسید. تاریخ اکران این فیلم بر روی پرده سینما در تاریخ 19 آوریل 2024 (31 فروردین 1403) است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انتشار پوستر رسمی فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Collider


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *