نتفلیکس سریال The Brothers Sun را کنسل کرد

«نتفلیکس» سریال The Brothers Sun که یکی از سریال‌های محبوب این سرویس استریم می‌شود را پس از پخش یک فصل لغو کرد. این سریال یک اثر اکشن و کمدی با بازی «میشل یو» بود.

سرویس استریم «نتفلیکس» اعلام کرد که سریال برادران سان را لغو کرده است. این سریال اکشن و کمدی که نتیجه همکاری بین یک کارگردان تازه کار، یعنی «بریون وو» و «برد فالچوک»، یکی از خالقان سریال‌های گلی و داستان ترسناک آمریکایی بود، دیگر ادامه نخواهد داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


نتفلیکس سریال The Brothers Sun را کنسل کرد

این خبر توسط رسانه ددلاین (Deadline) منتشر شده و جالب است که فقط کمتر از 2 ماه از آغاز پخش سریال برادران سان در تاریخ 4 ژانویه می‌گذرد که فصل اول آن با 8 قسمت در دسترس قرار گرفت. از آن زمان تاکنون، این سریال بیش از 11 میلیون ساعت تماشا شد و در بخش زیادی از سال جدید، در بین 10 سریال برتر نتفلیکس قرار داشته است؛ اما این آمار نتوانسته نتفلیکس را متقاعد کند که سریال را تمدید کرده و فصل دوم را به نمایش در بیاورد.

سریال The Brothers Sun

«میشل یو» (بازیگری که برای نقش‌آفرینی در فیلم همه‌چیز، همه‌جا، به‌صورت یکجا جایزه اسکار را دریافت کرده است) بازیگر اصلی سریال برادران سان است. وی نقش مادری از خانواده‌ای تایوانی را بازی می‌کند که اعضای آن خانواده گنگستر هستند؛ اما وقتی پسرش «بروس» (با بازی «سم سونگ لی») به دنیا می‌آید، او تصمیم می‌گیرد به آمریکا برود و از خانواده‌اش فاصله بگیرد. او می‌خواهد در این کشور تجربه‌ای جدید و دور از جرائم زیرزمینی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کنسل شدن سریال The Brothers Sun توسط نتفلیکس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *