از پوستر فیلم نویسنده مرده است رونمایی شد + تاریخ اکران

فیلم نویسنده مرده است بر اساس نمایشنامه‌ای از «آرش عباسی» ساخته شده و اخیرا از پوستر این فیلم سینمایی به کارگردانی «شهاب حسینی» رونمایی شد.

این فیلم توسط «شهاب حسینی» تهیه‌کنندگی و کارگردانی شده و در جشنواره‌های بین‌المللی نیز حضور داشته است. اکران این فیلم در سینماهای هنروتجربه از تاریخ 16 اسفند آغاز خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


پوستر فیلم نویسنده مرده است

خلاصه داستان این فیلم به این صورت است که یک بازیگر زن مشهور در صنعت سینما پس از سال‌ها فعالیت در حوزه بازیگری، تصمیم می‌گیرد که برای اولین بار به عنوان کارگردان، فیلم سینمایی خود را تولید کند. فیلمنامه این فیلم توسط یک نویسنده جوان نوشته شده است که تجربه کافی در زمینه سینما ندارد. پس از یک سال کار، فیلمنامه آماده شده است و حالا باید به تصویر کشیده شود، اما نویسنده در همین زمان، پیشنهادی می‌دهد که مسیر کاری هر دو فرد را به طور کامل تغییر خواهد داد.

فیلم نویسنده مرده است
پوستر فیلم سینمایی نویسنده مرده است

در فیلم سینمایی نویسنده مرده است بازیگرانی همچون «جیا مورا» و «جیمز واگنر» حضور دارند و «شهاب حسینی» درباره این فیلم گفت:

نویسنده مرده است اثر جذابی است که بر اساس نمایشنامه‌ای از «آرش عباسی»، نمایشنامه‌نویس ایرانی ساخته شد. من همواره علاقه‌مند به ساخت آثار بین‌المللی با استفاده از آثار نویسندگان برجسته ایرانی بوده‌ام و این فیلم، اولین گام من در راستای این هدف است که در آمریکا و به زبان انگلیسی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم جدید «شهاب حسینی» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *