فیلمبرداری فیلم Bad Boys 4 به پایان رسید

فیلم Bad Boys 4 (پسران بد 4) یکی از مورد انتظارترین آثار در سال 2024 است و اخیراً خبری تحت عنوان اتمام فیلمبرداری این عنوان منتشر شد.

حل جرم و جنایت یک کار جدی است، اما اگر فیلمی وجود داشته باشد که بتواند آن را به صورت کمدی نشان دهد، فیلم پسران بد 4 خواهند بود. بازیگران اصلی این فیلم مانند گذشته «ویل اسمیت» و «مارتین لورنس» خواهند بود و این زوج در سال‌های پس از انتشار اولین فیلم پسران بد در سال 1995، یک مجموعه پر از اکشن و کمدی را ساخته‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اتمام فیلمبرداری فیلم Bad Boys 4

پس از اکران آخرین فیلم این مجموعه در سال 2020 با عنوان پسران بد برای همیشه، به نظر می‌رسید که آخرین قسمت از این فرانچایر باشد، اما بعد از مدتی اعلام شد که قسمت چهارم این مجموعه ساخته می‌شود. این دنباله در ابتدا تحت تأثیر اعتصاب‌های هالیوود در سال 2023 قرار گرفت، اما ماه‌ها پس از توقف تولید، این فیلم به طور رسمی فیلمبرداری خود را به پایان رسانده است.

فیلم Bad Boys 4

این اعلامیه از سوی «ویل اسمیت» صورت گرفت که در حین ارسال بروزرسانی هیجان‌انگیز خود از طریق صفحه اینستاگرامش، نگاهی اولیه به دنباله‌ی فیلم را نیز ارائه کرد. این فیلم در تاریخ 7 ژوئن 2024 (18 خرداد 1403) اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سری فیلم‌های Bad Boys چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *