تریلر انیمیشن The Wild Robot منتشر شد

شب گذشته، استودیوی پرآوازه و محبوب «دریم‌ورکس» (DreamWorks Animation) از پوستر رسمی تریلر انیمیشن The Wild Robot رونمایی کرد.

«دریم‌ورکس»، به عنوان یک استودیو معروف و پرطرفدار در حوزه انیمیشن فعالیت می‌کند و در سال‌های اخیر به عنوان سازنده انیمیشن‌های جذاب و دوست‌داشتنی شناخته شده است. همچنین، این استودیو در تاریخ 8 مارس 2024 (18 اسفند 1402) انیمیشن مورد انتظار پاندای کونگ فو کار 4 را به نمایش در خواهد آورد که تاکنون با بازخورد مثبتی از سوی منتقدین روبرو شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر انیمیشن The Wild Robot منتشر شد

در سالیان اخیر، استودیو «دریم‌ورکس» بیکار نمانده و اکنون با انتشار تریلر The Wild Robot ، از انیمیشن جدید خود، به صورت رسمی رونمایی کرده است. این انیمیشن، داستان یک ربات به نام «رازوم 7134» را روایت می‌کند که در یک جزیره متروکه، با تجربه‌ها و ماجراجویی‌های غیرمنتظره و عجیب و غریبی روبرو می‌شود.

این اثر، در ژانر علمی تخیلی و ماجراجویی پیش می‌رود و تا حدودی می‌تواند به سبک انیمیشن تحسین شده WALL-E، از استودیو «پیکسار» شباهت داشته باشد که در آن تلاش شده تا احساسات از طریق ربات‌های بی‌جان به تصویر کشیده شود.

در تریلر انیمیشن روبات وحشی مشخص شد که این انیمیشن بر اساس رمانی با همین نام، اثر «پیتر براون» ساخته شده است و صداپیشگانی همچون «پدرو پاسکال»، «کاترین اوهارا» و «لوپیتا نیونگو» در آن هنرنمایی می‌کنند. این انیمیشن برنامه‌ریزی شده است تا در تاریخ 20 سپتامبر 2023 (30 شهریور 1403) به نمایش درآید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر انیمیشن The Wild Robot چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *