بازیگران فیلم جدید آری استر مشخص شدند

اخیراٌ اعلام شد که فیلم جدید آری استر در دست ساخت قرار دارد و همچنین بازیگران آن مشخص شدند که در ادامه مطلب به جزئیات این خبر می‌پردازیم.

«آری آستر» (کارگردان)، برای فیلم بعدی خود با نام اِدینگتون (Eddington)، بازیگرانی شامل «واکین فینیکس»، «اما استون»، «آستین باتلر»، «پدرو پاسکال»، «لوک گرایمز»، «دیردره اوکانل»، «مایکل وارد» و «کلیفتون کالینز جونیور» را به همراه دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازیگران فیلم جدید آری استر

استودیوی «A24» در حال تأمین و تولید این فیلم است که بر اساس سوابق «آری استر»، می‌توان انتظار داشت که برای ما به یک کابوس تبدیل شود. جزئیات داستان فیلم تاکنون مشخص نشده است، به جز اینکه فیلم داستان یک کلانتر از شهر کوچک نیومکزیکو که آرزوهای بزرگتری دارد را روایت می‌کند.

فیلم جدید آری استر

تولید فیلم Eddington این هفته آغاز خواهد شد و «آری استر» به عنوان نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده به همراه «لارس کنودسن» فعالیت می‌کند. «داریوش خانجی»، دو بار نامزد جایزه اسکار (برای فیلم‌های ایویتا و باردو)، به عنوان مدیر فیلمبرداری این فیلم انتخاب شده است.

اِدینگتون ششمین همکاری بین «Square Peg» و «A24» است که فیلم‌های قبلی «آری استر»، یعنی وراثت، میدسامر و بیو می‌ترسد را تولید و توزیع کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگران جدیدترین فیلم «آری استر» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *