پوستر سریال The Acolyte منتشر شد + تاریخ پخش

به تازگی، سرویس آنلاین «دیزنی پلاس» پوستر سریال The Acolyte از دنیای جنگ ستارگان را منتشر کرده است که در ادامه مطلب می‌توانید آن را مشاهده کنید.

این مجموعه که جزو سریال‌های بسیار مورد انتظار «دیزنی» از دنیای جنگ ستارگان است، تاریخ پخش رسمی آن روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس نیز اعلام شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


پوستر سریال The Acolyte

پوستر منتشر شده برای سریال The Acolyte یک دسته شمشیر را به تصویر می‌کشد که از بالا به پایین به رنگ قرمز یا خونی است و شکل و ظاهر یک شمشیر قرمز را نشان می‌دهد. روی این پوستر نیز نوشته شده است: در دوران نور، تاریکی برمی‌خیزد.

داستان سریال The Acolyte حدود پنجاه سال قبل از رویدادهای فیلم The Phantom Menace رخ می‌دهد و به تعقیب‌ها و تحقیقات یک جدای پاداوان سابق و استاد سابقش درباره مجموعه حوادث تاریکی که در کهکشان همیشه در حال تغییر است، می‌پردازد.

در ادامه می‌توانید پوستر The Acolyte را مشاهده کنید:

پوستر سریال The Acolyte

علاوه بر انتشار این پوستر، کمپانی «دیزنی» اعلام کرده است که احتمالاً اولین تریلر رسمی از این سریال نیز فردا منتشر خواهد شد. «آماندا استنبرگ» نقش شخصیت اصلی این سریال را بازی می‌کند و در کنار او، بازیگران برجسته‌ای همچون «کری ان ماس»، «ربکا هندرسون»، «دین چارلز چاپمن»، «لی جونگ جائه» و «چارلی بارنت» نقش‌آفرینی خواهند کرد.

پخش سریال The Acolyte از تاریخ 4 ژوئن 2024 (15 خرداد 1403) از سرویس آنلاین «دیزنی پلاس» آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال The Acolyte چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *